بازدید 2492

عفو گسترده آمیزه‌ای از رأفت اسلامی و اقتدار نظام است

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه عفو گسترده اخیر آمیزه‌ای تحسین برانگیز ار رأفت اسلامی و اقتدار نظام است گفت: این عفو برگ دیگری از مدیریت الهی رهبر معظم انقلاب بود.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 06 February 2023

به گزارش «تابناک»، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان، در گفتگو با میزان به عفو گسترده متهمان و محکومان با موافقت مقام معظم رهبری پرداخت.

شریعتمداری گفت: عفو گسترده اخیر آمیزه‌ای تحسین برانگیز ار رأفت اسلامی و اقتدار نظام است و باید آن را برگ دیگری از مدیریت الهی رهبر معظم انقلاب دانست که با پیشنهاد کارشناسانه و عدالت‌خواهانه رئیس قوه قضاییه ارائه شده و تحقق پیدا کرده است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان یادآور شد: فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر بعد از پی بردن به واقعیت ماجرا و ابراز ندامت مورد عفو قرار گرفتند؛ از این زاویه باید گفت دستگاه قضایی علاوه بر آزادی از زندان، این طیف را از زنجیره فریب دشمنان هم آزاد کرده و آزادی دوم به مراتب ارزشمندتر و گرانبهاتر از آزادی نوع اول است.

شریعتمداری گفت: حاکمیت معیارها در عفو اخیر هم درخور تقدیر است چرا که در آن حساب فریب‌خوردگان و هیجان‌زدگان از حساب وابستگان به سازمان اغتشاش تفکیک شد؛ به قول جناب آقای اژه‌ای سیاست دستگاه قضا در مورد برهم‌زنندگان امنیت جامعه تغییر نکرده و آنها نباید از ارفاق و عفو برخوردار باشند و این دقیقا برگرفته از فرمولی است که رهبر معظم انقلاب در این خصوص مطرح کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل