بازدید 4501
۲
توفیق اجباری برای استقلال و فتح‌الله‌زاده

چرا ساپینتو قید خرید مهاجم خارجی را زد؟

پیروزی در کرمان و گلزنی دوباره مهدی قایدی باعث شده که فعلا پروژه جذب یک مهره خارجی در آبی‌ها به تعویق بیفتد. اما دقیقا ایده ساپینتو برای نخواستن مهاجم خارجی چه بود؟
کد خبر: ۱۱۶۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰ 04 February 2023

در حالی‌که باشگاه استقلال تا خرخره در بدهی فرو رفته و با مخارج مدیرعامل قبلی ده‌ها میلیارد تومان تا پیش از عید در لیست پرداختی ‌ها دارد، سرمربی پرتغالی با رد گزینه خارجی خط حمله، کمک زیادی به توان مالی استقلال کرد.

چرا ساپینتو قید خرید مهاجم خارجی را زد؟

به گزارش تابناک ورزشی؛ البته نگاه ساپینتو در این تصمیم جنبه مالی نداشت اما پیروزی در کرمان و گلزنی دوباره مهدی قایدی باعث شده که فعلا پروژه جذب یک مهره خارجی در آبی‌ها به تعویق بیفتد. اما دقیقا ایده ساپینتو برای نخواستن مهاجم خارجی چه بود؟

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی شبکه یک درباره پرونده کاوه رضایی و جذب بازیکن خارجی برای استقلال گفت: شکایت کاوه رضایی به کمیته وضعیت رفته است و منتظریم این کمیته رأی خودش را بدهد. کار پیچیده‌ای است و ما نمی‌توانستیم تصمیم بگیریم.

وی افزود: نام دو، سه بازیکن خارجی را به ریکاردو ساپینتو دادم که یکی از آنها در اورتون بازی کرده بود. پس از صحبت با ساپینتو با یکی از گزینه‌ها وارد مذاکره شدم و قرار بود دوست ما از یونان به ترکیه بیاید و سپس امروز وارد تهران شود اما ساپینتو حرفی به ما زد که درست بود. او گفت یک جای خالی بیشتری نداریم و در حال حاضر تیم آرامش دارد، بهتر است جلوتر برویم و ببینیم نیاز ما هافبک است یا مهاجم. حرف ساپینتو درست بود و از آن دوست‌مان عذرخواهی کردم. باید کسی را بگیریم که کار را جلوتر ببرد نه اینکه مثل بقیه بازیکنان باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: باید دو، سه بازی بگذرد تا اگر ساپینتو خواست یک بازیکن بزرگ به تیم اضافه خواهیم کرد. یکی از بازیکنان مدنظر سابقه بازی در اورتون داشت ولی این گزینه ما در پاراگوئه در تیم‌های اول و دوم این کشور بازی کرده بود و پنج قهرمانی داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقای فتح اله زاده ول کنید این بازیها را ! پول بورس را هم تمام کردید و باز هم هیچ ؟
خوب حق داره پول را بدید بخودش خودش بازی می کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان