بازدید 3309

نقل‌وانتقالات روز آخر پنجره زمستانی در فوتبال اروپا

هکتور بیرین هم که تجربه ناموفقی در بارسلونا داشت، با جدایی از این تیم با قراردادی 6 ماهه به اسپورتینگ لیسبون پیوست.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ 01 February 2023

پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی در حالی بسته شد که جابجایی‌های موفقی هم در روز پایانی این پنجره به ثبت رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه ناتینگهام فارست در آخرین روز نقل‌وانتقالات زمستانی موفق شد با قرارداد قرضی که تا پایان ماه ژوئن 2024 اعتبار دارد، کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکایی پاری‌سن‌ژرمن را به خدمت بگیرد. این دروازه‌بان 36 ساله که سابقه بازی در رئال مادرید را هم دارد، حالا اولین تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس را با ناتینگهام فارست خواهد داشت.

مهمترین نقل‌وانتقالات روز آخر پنجره زمستانی در فوتبال اروپا

هکتور بیرین هم که تجربه ناموفقی در بارسلونا داشت، با جدایی از این تیم با قراردادی 6 ماهه به اسپورتینگ لیسبون پیوست. این هافبک اسپانیایی پیش از این سابقه بازی در تیم‌های آرسنال، واتفورد و بتیس را هم در کارنامه‌اش داشته است.  

مت دوهرتی مدافع ایرلندی تیم فوتبال تاتنهام با فسخ قراردادش با این باشگاه انگلیسی، به عنوان بازیکن آزاد به اتلتیکومادرید پیوست. قرارداد این بازیکن 22 ساله با روخی‌بلانکو تا پایان فصل جاری اعتبار دارد.

تاتنهام هم پس از کش و قوس‌های فراوان، انتقال پدرو پوررو از اسپورتینگ لیسبون به جمع اسپرز را نهایی کرد. این مدافع اسپانیایی 23 ساله سابقه عضویت در تیم منچسترسیتی را دارد.

دورتموند نیز هافبک بلژیکی خود؛ تورگان اِزار را به آیندهوون قرض داد.

 

همچنین گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ انگلیس هم به لطف ولخرجی حیرت‌انگیز چلسی به جزیره وارد شد. انزو فرناندز با رقم ۱۲۰ میلیون یورو به چلسی پیوست که یک رکورد عجیب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار