بازدید 2536

تکرار حادثه خطرناک بازیکن تراکتور در لیگ یک

کد خبر: ۱۱۶۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 01 February 2023

پس از ثبت صحنه‌ای دلخراش ناشی از برخورد سر به سر سیدمحمد حسینی و امیرحسین صدقی دو مدافع تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مسابقه دو تیم در هفته هفدهم لیگ برتر که منجر به بیهوشی، مصدومیت شدید و انتقال هر دو بازیکن به بیمارستان شد؛ اینبار صحنه‌ای مشابه به این صحنه در لیگ یک کشور و در جریان مسابقه دو تیم شهرداری آستارا و چادرملوی اردکان بر اثر برخورد بازیکن و دروازه‌بان تیم چادرملو ثبت شد تا همگان طی دو هفته متوالی شاهد دو صحنه دلخراش مشابه در مستطیل سبز باشند.

در جریان بازی تیم‌های شهرداری آستارا و چادرملوی اردکان حجت صدقی دروازه بان جدید تیم چادرملو با هم‌بازی خود آرش بابادی برخورد سر به سر شدیدی کرد که در نتیجه این برخورد صدقی بیهوش شد و بلافاصله با آمبولانس این بازیکن راهی بیمارستان شد.

گفته می شود این دروازه بان یک ساعت بعد از این حادثه به هوش آمد و در حال حاضر اوضاع فعلی او خوب عنوان شده است اما در جریان این برخورد سر آرش بابادی نیز ۱۰ بخیه خورد و با همان سر شکسته به بازی ادامه داد.

بعد از این حادثه سعید اخباری سرمربی تیم چادرملو مجبور شد از امیرحسین آسیابان پور دروازه بان بومی و ۱۸ ساله تیمش را درون دروازه قرار دهد که اتفاقا عملکرد خوبی هم از خود به نمایش گذاشت.

از نکات قابل توجه دیگر این بازی اینکه با وجود وارد شدن یک شوک منفی به اردوی چادرملوی اردکان، این تیم موفق شد به مانند تراکتور در مسابقه‌ای که در آن با حوادث تلخی مواجه شد، پیروز شود و روند مثبت خود در نتیجه گیری را تداوم بخشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی