بازدید 3800

برف، برق ۲۱ روستای ملایر را قطع کرد

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در پی بارش نیمه سنگین برف و شدت بارندگی که از بعدازظهر روز سه شنبه آغاز شده در برخی راه‌های فرعی شاهد انسداد مسیرها هستیم و در حال حاضر ۴۸ روستای ما در محاصره برف هستند.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 01 February 2023

به گزارش «تابناک»، "سلمان اسماعیلی" امروز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برق ۲۱ روستای این شهرستان نیز قطع شده است.

وی افزود: نیروهای راهداری و برق در تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی و اتصال برق این روستاها هستتد.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: برای حفظ جان مردم و مسافران، دستگاه‌های امدادی هلال احمر، شهرداران و سایر دستگاه‌ها با تمام توان پای کار هستتد.

اسماعیلی ادامه داد: در برخی محورهای مواصلاتی این شهرستان تعدادی از همشهریان و هموطنان ما که گرفتار برف شدند و به خاطر لغزندگی جاده‌ها امکان تردد نداشتند، در مراکز مختلف اسکان داده شدند.

وی تاکید کرد: آمادگی خوبی در این شهرستان وجود دارد و امیدواریم تا ساعاتی دیگر راه‌های مواصلاتی مسدود حوزه استحفاظی شهرستان ملایر و راه‌های فرعی بازگشایی شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر یادآور شد: از شهروندان درخواست داریم تا حد امکان از ترددهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

اسماعیلی گفت: از بعدازظهر امروز شاهد ریزش برف و باران در این شهرستان بودیم و در بسیاری از نقاط میزان بارش‌ها شدید گزارش شده است.

به گفته وی، در برخی ارتفاعات و گردنه‌ها میزان ریزش برف تا یک متر گزارش شده که خداوند را بابت این نعمت الهی شکر می‌کنیم.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: با تلاش همه همکارانم در ستاد بحران همچون اداره راهداری، بخشداری‌ها، اورژانس، هلال احمر، شهرداری‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، در حال حاضر مشکل جدی به واسطه ریزش برف نداریم.

اسماعیلی گفت: راه‌های مواصلاتی و اصلی این شهرستان در حوزه استحفاظی باز است و تردد در جریان است.

وی افزود: در تلاش هستیم در صورت ادامه ریزش برف، تا صبح مسیرها باز باشد و مشکلی متوجه مردم نباشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل