بازدید 2695

مدارس برخی مناطق استان همدان غیرحضوری شد

روابط عمومی آموزش و پرورش همدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدارس سایر مقاطع تحصیلی به جز متوسطه دوم در برخی شهرستان ها و نواحی شهر همدان به علت سرما و مدیریت مصرف گاز امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در نوبت صبح تعطیل است.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷ 01 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه آموزش و پرورش همدان که بامداد چهارشنبه اعلام شد، آمده است: به علت بارش برف و لغزندگی سطح معابر عمومی و مدیریت مصرف گاز مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در اسدآباد و کبودرآهنگ، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مقطع متوسطه اول در تویسرکان، بهار، لالجین و قلقلرود و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی یک و۲ همدان، ملایر، نهاوند، رزن، درگزین، فامنین، جوکار، سامن، خزل، سردرود، قهاوند و گل تپه امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن در نوبت "صبح" تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی است.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز چهارشنبه ۱۲ بهمن تعطیل است.

در این اطلاعیه همچنین تصریح شده است: آیین نمادین زنگ انقلاب به صورت مستقیم از صدا و سیمای مرکز همدان و همچنین کانال آموزش و پرورش استان همدان در شبکه شاد پخش خواهد شد.

همچنین از مدیران مدارس خواسته شده که در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس نیز اهتمام ورزند.

بارش نیمه سنگین برف و باران از شبانه روز گذشته جای جای استان همدان را فراگرفته و مشکلاتی را برای مردم و شهروندان در نقاط مختلف ایجاد کرده و همچنین سبب بسته شدن برخی راه های اصلی و روستایی و گره های ترافیکی در معابر و خیابان های شهرها کرده است.

جلیلی از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس سایت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان به نشانی www.hamedan.medu.ir و یا رسانه های رسمی را دنبال کنند.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان دمای هوای همدان سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در آسمان استان فعال است.

همچنین بارش برف موجب مسدود شده گردنه اسدآبادو جلوگیری تردد خودرو در این محور شد. این گردنه پل ارتباطی استان‌های ایلام و کرمانشاه به مرکز کشور است.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار