اخبار مهم کدال سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

امروز سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ 31 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره شپنا

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی هوشیار ممیز) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ هیئت مدیرة شرکت شپنا مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۲۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده در مجموعه طرح‌های بهبود فرآیند و بهینه سازی پالایشگاه، اصلاح ساختار مالی ناشی از مخارج سرمایه‌ای انجام شده طی سال‌های گذشته و جلوگیری از خروج نقدینگی جهت تأمین مالی پروژه‌های در دست تکمیل و سرمایه در گردش در پیوست کدال ارائه می‌گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

انتشار اوراق اجاره اعتلا

شرکت اعتلاء قصد دارد در راستای تامین مالی بخشی از نقدینگی مورد نیاز خرید ۵% از سهام شرکت بیوسان فارمد (سهامی خاص) -از شرکت‌های تابعه گروه دارویی برکت- نسبت به انتشار ۱,۰۰۰ میلیارد ریال اوراق اجاره اقدام نماید.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره فملی

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی حسابرسی وخدمات مالی ومدیریت ایران مشهود) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ هیئت مدیرة شرکت فملی مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های توسعه در دست اجرا در پیوست کدال ارائه می‌گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده غشاذر

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت غشاذر که در ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ در استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه به آدرس ارومیه- کیلومتر ۱۰ جاده مهاباد- شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی (سهامی عام) برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

آگهی ثبت افزایش سرمایه لبوتان

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ افزایش سرمایۀ شرکت لبوتان از مبلغ ۷۰۱,۴۵۲ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۷۹۸۵۴۸ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

پرداخت سود نقدی فسپا (اصلاحیه)

آن دسته از سهامدارانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام در سجام نشده اند صرفا سود سال ۱۴۰۰ خود را می‌توانند از طریق شرکت فسپا دریافت نمایند. لطفا به منظور پرداخت سود سهام اینگونه سهامداران با مراجعه به سایت شرکت و منوی سهامداران حقیقی نسبت به اعلام مشخصات و شماره حساب صرفا به نام سهامدار اقدام نمایند تا پرداخت سود انجام پذیرد.

عملکرد ۹ ماهه عالیس

شرکت عالیس در ۹ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۲۵,۱۱۸,۳۵۵ ریال که نسبت به مدت مشابه ۷۴ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۵۱ درصدی ۱,۲۳۶,۸۶۶ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۲۵۵,۹۶۸ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۶ ماهه سفارس

شرکت سفارس در ۶ ماه منتهی به ۳۰/۸/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۸۴۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۹۴ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۱۹۴ درصدی ۵,۱۵۳,۹۹۱ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۴,۷۳۹,۰۴۱ میلیون ریال رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها