اطلاعیه های فرآیند افزایش سرمایه شرکت های بورسی

طی روزهای گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ 31 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. طی امروز و روز‌های گذشته نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ستران

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی  نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت سیمان تهران از مبلغ ۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها (طبقه زمین) و جبران مخارج انباشته شرکت ارائه گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه فجهان

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان از مبلغ ۶۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۷۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تامین مخارج سرمایه‌ای مورد نیاز جهت طرح‌های توسعه مجتمع ارائه گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه خزر

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی  نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت فنرسازی زر از مبلغ ۲,۵۸۷,۹۹۷,۰۶۸,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۵۸۷,۹۹۷,۰۶۸,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده از بخشودگی مالیاتی موضوع بند "ف" تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور ارائه گردید.

تصمیمات هیئت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه پکویر

باستناد مصوبة مجمع عمومی فوق‌العاده ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ و اطلاعیه زمان تشکیل جلسه هیئت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه  شرکت کویر تایر، مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ موضوع افزایش سرمایه به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت:

افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی | پیشنهاد افزایش سرمایه جذاب ۳ نماد  

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده  لخانه

پیرو افزایش سرمایه شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس از مبلغ ۴۴۸,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.  

افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی | پیشنهاد افزایش سرمایه جذاب ۳ نماد  

ثبت افزایش سرمایه فالوم

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳  افزایش سرمایۀ شرکت آلومتک از مبلغ ۷۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۶۵۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

ثبت افزایش سرمایه بشهاب

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۸  افزایش سرمایۀ شرکت لامپ پارس شهاب از مبلغ ۱۶۲,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷۲۹,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۵۶۷۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه  دتولید

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت داروسازی تولید دارو از مبلغ ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور بهبود وضعیت سرمایه در گردش و وضعیت تولید و فروش ارائه گردید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه بالبر

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت کابل البرز از مبلغ ۳۱۶,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، حفظ نقدینگی و بهبود سرمایه در گردش که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ختور

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت رادیاتور ایران از مبلغ ۲,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۹۵۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور  اصلاح ساختار مالی و استفاده از بخشودگی مالیاتی موضوع بند "ف" تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه کسرا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان از مبلغ ۳,۶۷۱,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۶۴۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس