بازدید 2489
۱

تیم ملی امید همچنان در خواب سنگین و تعطیل در فیفادی

کد خبر: ۱۱۶۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 30 January 2023

تیم امید شهریور ماه آینده باید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک شرکت کند و به همین خاطر با استفاده از «فیفادی» فروردین که از 28 اسفند تا 8 فروردین خواهد بود، تمرینات خود را با سرمربی جدید استارت بزند که بعید است این اتفاق رخ دهد.

فدراسیون فوتبال به دنبال انتخاب یک مربی از لیگ برتر برای تیم امید است و از آنجایی که باشگاه‌ها در این برهه از زمان راضی به آزاد کردن مربی خود نمی‌شوند، فدراسیون فوتبال باید صبر کند تا لیگ برتر به پایان برسد و آن‌وقت برای انتخاب سرمربی جدید خود اقدام کند.

پیش‌تر هدایت تیم امید بر عهده مهدی مهدوی‌کیا بود که در دوره قبل مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در مرحله گروهی حذف شد و در ادامه به دلیل کمبود بازیکن در بازی‌های کشورهای اسلامی در شهر قونیه شرکت نکرد. در حالی که فدراسیون فوتبال مایل بود این قرارداد را تمدید کند، مهدی مهدوی‌کیا اعلام کرد، ارتباط خود را با فوتبال قطع کرده و حالا فدراسیون فوتبال باید به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای تیم امید باشد.
با تعلل فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی برای تیم ملی و امید، پیش‌بینی می‌شود که هر دو تیم در فیفا دی فروردین برنامه‌ای نداشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهتر. همش بخور بخوره بی نتیجه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر