آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا دوشنبه ۱۰ بهمن

بورس فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱ 29 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

۱- قیمت پایه محصولات پتروشیمی در هفته منتهی به یکشنبه (۹ بهمن ماه) بر اساس میانگین نرخ ارز معاملاتی در سامانه نیما ۲۸۳۷۱۷.۵ ریال اعلام شد.
۲- افزایش سرمایه ۸۷۱ درصدی ستران از محل  تجدید ارزیابی وسود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۳- براساس اطلاعات رسیده، قرار است ده هزار خودرو شامل ۴مدل پژو ۲۰۷ دستی سقف فلزی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با سقف پانوراما، دنا پلاس با گیربکس ۶سرعته دستی و دنا پلاس با گیربکس ۶سرعته اتوماتیک در روز سه شنبه ۱۱بهمن در بورس کالا عرضه شود.
۴- مزایده بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه استقلال، روز ۴شنبه (۱۰ اسفند) برگزار خواهد شد.
۵- شرکت  مجتمع صنایع لاستیک یزد به عنوان مزایده گذار در نظر دارد ۲۰ درصد از سهام یکی از شرکت‌های فرعی خود به نام شرکت صنعتی تدبیر تایر یزد (سهامی خاص) در مرحله قبل از بهره برداری به صورت عمده از طریق مزایده عمومی به متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید.
۶- بانک پاسارگاد اعلام نمود  در نظر دارد تعداد، ۷۴۴۷۶۳۹۰۰۰ (هفت میلیاردو چهارصد و چهل و هفت میلیون و ششصد و سی و نه هزار) سهم معادل ۹۹/۹۷ درصد از کل سهام شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد را به صورت نقد و اقساط به قیمت پیشنهادی هر سهم ۰۰۰، ۱۴۶ ریال واگذار نماید.

۷- مجلس، ماده هشت طرح مالیات بر عایدی سرمایه را تصویب کرد
۸- گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه نماد شپنا از مبلغ ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۲۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.
۹- زرماکارون، غزر، افزایش سرمایه ۱۲۵ درصدی از مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان به ۱۸۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند.  
۱۰- سخنگوی وزارت صمت: تا پایان سال قرعه‌کشی خودرو حذف می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی