بازدید 3960
۱
تاج قول VAR داد، باشگاه‌ها کمک ویژه خواستند

جلسه امروز مدیران ارشد فوتبال کشور در مجلس

کد خبر: ۱۱۶۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ 29 January 2023

جلسه مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتری با نمایندگان فراکسیون ورزش ظهر امروز (یکشنبه) در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که با نمایندگان فراکسیون ورزش، مهدی تاج، اعضای هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال و علی فتح‌الله‌زاده، رضا درویش و هوشنگ نصیرزاده مدیران باشگاه‌های لیگ برتری استقلال، پرسپولیس و تراکتور و مدیران برخی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد، مباحث مختلف حوزه فوتبال در سه حوزه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

استفاده از کمک داور ویدئویی یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که با توجه حواشی و جنجال‌هایی که برخی قضاوت‌ها به همراه داشت، بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی آن تاکید شد، در این بخش تاج و خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران توضیحاتی را در این باره ارائه دادند و رئیس فدراسیون فوتبال به نمایندگان قول داد که تا سال آینده استادیوم‌ها به این سیستم مجهز می‌شوند تا مشکلات داوری به حداقل برسد.

مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها دیگر موضوعی بود که در جلسه نمایندگان مجلس و مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها مورد بحث قرار گرفت. در این بخش مدیران باشگاه‌ها با اشاره به مشکلاتی که با آن درگیر هستند، توضیحاتی را در این زمینه ارائه دادند و خواهان حمایت مجلس برای برطرف شدن مشکلات شدند. مسئولان فدراسیون فوتبال هم تاکید کردند که برای کسب مجوز حرفه‌ای همه شرایط را در بررسی باشگاه‌ها مورد لحاظ قرار می‌دهند تا مشکلات سال گذشته تکرار نشود.

حضور تماشاگران در استادیوم‌ها سومین موضوع این جلسه بود که در این باره مهدی تاج گزارشی را به نمایندگان مجلس ارائه داد و عنوان کرد که در حال حاضر دیدارها با ۳۰درصد ظرفیت استادیوم‌ها برگزار می‌شود و به مرور به این ظرفیت اضافه خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تقسیم غنایم جام جهانی بین مسپولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اصفهان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار