بازدید 7363
۱
کلبا بازهم کامبک خورد، اینبار با دو پنالتی

بازیکنی که همراه VAR مجیدی را دق داد!

کد خبر: ۱۱۶۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۹ 29 January 2023

فوتبال، اوج بدبیاری اش را به فرهاد مجیدی نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که شاگردان مجیدی بازی را با دو اختلاف برده بودند، در دقایق اضافه اسیر کامبک میزبان شدند و دو امتیاز حساس را از دست دادند. عبدالعزیز حمد بازیکنی که در عکس زیر سرش را گرفته است، به تنهایی پیروزی را با تساوی عوض کرد.

تیم فرهاد با دو پنالتی دیرهنگام کامبک خورد

در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ امارات عصر امروز (شنبه) تیم اتحاد کلبا در خانه البطائح تساوی 2 -2 را کسب کرد. گل‌های تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی را دانیل بسا (33) و الکساندر سیکالدو (55)  ثمر رساندند. ژائو نوایس (84 - پنالتی) و لورنسی (2+90 - پنالتی)  گل‌های میزبان مسابقه را زدند. یکی از بازیکنان اتحاد کلبا در دقیقه 90 با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

تیم اتحاد کلبا با کسب این تساوی 21 امتیازی شد و در رده هشتم جدول 14 تیمی لیگ امارات باقی ماند.

ابتدا دقیقه 82 بازی، دروازه بان الاتحاد کلبا شوت لورنسی را برگشت داد که در ریباند سکو گاساما، مهاجم سیه چرده و جوان البطائح زودتر از عبدالعزیز حمد به توپ رسید و مدافع تیم فرهاد مجیدی ناچار شد او را سرنگون کند اما در حالی که کمک داور به نشانه آفساید پرچم زده بود و اعتقاد داشت سکو گاساما موقع زدن ضربه در ریباند در موقعیت آفساید قرار داشته، کمک داور ویدیویی اعتقاد دیگری داشت و از داور خواست خودش صحنه را ببیند. داور بازی کنار خط رفت و از طریق مانیتورها صحنه را دید و نه تنها آفساید را رد کرد، بلکه به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. حدود دو دقیقه بازی متوقف بود تا این که داور اجازه نواختن پنالتی را داد و گل اول برای حریف الاتحاد کلبا...

بازی با نتیجه 2 بر یک رو به پایان بود که این بار سکو گاساما از کمند مدافعان تیم فرهاد مجیدی فرار کرد و پا به توپ به سمت دروازه الاتحاد کلبا رفت و عبدالعزیز حمد ناچار شد روی او خطا کند، حمد که قصد متوقف کردن مهاجم حریف را بیرون محوطه جریمه داشت خیلی تلاش کرد سکو گاساما را نرسیده به هجده قدم سرنگون کند اما مهاجم البطائح با زیرکی خودش را به محوطه جریمه رساند و آنجا نقش بر زمین شد تا پس از آن که داور با کارت قرمز او را جریمه کرد، اپراتور سیستم VAR از طریق سیستم رادیویی به داور اطلاع داد خطا درون محوطه جریمه بوده و داور هم بدون آن که به لب خط برود، به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. باز هم پنالتی و باز هم گل!
تیم فرهاد با دو پنالتی دیرهنگام کامبک خورد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا رو شکر دستش رو به پراهنش گرفت وگرنه اگر یک کم پایینتر بود فاجعه میشد!
دوستان سعی کنن موقع خطا کردن به همین دقت محاسبات لازم رو انجام بدن. ممنون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی