بازدید 11413

گل‌محمدی: حالم بهم خورد، لجن‌بازی بود

کد خبر: ۱۱۶۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵ 27 January 2023

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد درباره این بازی اظهار داشت: خیلی دوست داشتم درباره بازی و مسائل فنی حرف بزنم اما اتفاقاتی که در 90 دقیقه افتاد حال آدم را از فوتبال بد می کند. اسم این بازی را می‌شود فوتبال گذاشت؟ یک سوال از مسئولان دارم؛ چرا این بازی بدون تماشاگر شد؟ برای اینکه اجازه دادند تا کادرفنی حریف صدایشان به داور برسد و بازی را خراب کنند.

گل‌محمدی: حالم از فوتبال بهم خورد، این لجن‌بازی بود

وی ادامه داد: نمی دانم چرا بازی بدون تماشاگر شد. نه آنها فوتبال بازی کردند نه ما. اصلا فوتبال نبود. 3 سال در این تیم بازی کردم. فوتبال خوزستان این شکلی نبود. استعداد اینجا زیاد است و نیازی به این حواشی نبود. داور هم تحت تاثیر این اتفاقات بود. تن و بدن او می لرزید. در صحنه پنالتی ترسید سوت بزند. عرضه برگزاری بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر را نداریم. اگر رفعتی ناظر بازی نبود امروز در زمین جنگ می شد.

سرمربی پرسپولیس گفت: درباره بازی که لجن بازی بود، صحبتی ندارم. نمی دانم این شویه بازی برای فولاد عاقبت دارد یا نه. تاسف می خورم به حال این مجموعه. از اسپانیا مربی آوردند اما فقط داد می زد. نکونام مربی جوان و خوبی است و نیازی به این کارها ندارد. ما 3 امتیاز را از دست دادیم اما کاش جوری بازی کنیم که فنی امتیاز بگیریم. وقتی بازی این شکلی می‌شود باید به حال برگزار کنندگان بازی تاسف خورد. در این چند بازی صدای ما در نیامد و نجابت به خرج دادیم اما خیزش بدی برای تیم ما به وجود می آید. سهیل مهدی باید حواسش را جمع کند. ما خیلی چیزها را می بینیم. امروز بنیادی فر از داوران خوب فوتبال ماست اما او هم ترسیده بود! اگر برای ما پنالتی می‌گرفت اتفاقات بدی برای او می‌افتاد. 

گل محمدی عنوان کرد: برای داور خوشحالم که جان سالمی از اینجا به در برد. امروز متاسف شدم چون گرفتن 3 امتیاز با هر روشی ارزش ندارد. ما باید از بازی لذت ببریم اما متاسفانه این احترام را امروز در فوتبال ندیدیم. این شیوه اگر باب شود برای فوتبال ما اتفاق خوبی نمی‌افتد. در ایران به این چیزها اهمیت نمی‌دهند. می‌خواهیم لیگ دورهمی برگزار کنیم اما این مشکلات وجود دارد. این چیزها برای فوتبال ما فقط آبروریزی خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
آنقدر کادر فنی وبازیکنان فولاد داد وفریاد می زدند که داور هم دقیقه به دقیقه سوت می زد می آمد کنار زمین کنار زمین فولاد دهها نفر ایستاده وداد فریاد روی سر داور می زدند چرا محافظ کنار زمین نبود اگر حمله به داور میشد چه کسی جلویشان را می گرفت بازی بود یا جنجال ما که متوجه نشدیم. وقت کشی سرو صدا به قیمتی می خواستند ببرند زشت ترین بازی البته بازی نبود داد وفریاد بعد از هر حمله پرسپولیس توسط کادر فنی وبازیکنان ذخیره فولاد
چرا باخت باعث لجن میشه
ادب مرد به از دولت اوست
لجن‌بازی‌نبود‌بچه‌بازی‌بودوای‌به‌حال‌
این فوتبال‌هرسال بدترازسال
برو بابا برزیلته خوزستان
محمود فکری میدونست چون همبازیش بود
سلام خسته نباشید از اول بازی جواد نکونام جنجال به راه انداخت این رسم مهمان نیست فقط داد وفریاد از روی نیمکت فولاد تا خود جواد به هر حال اینقدر داد وفریاد جواد زد سیستم بازی پرسپولیس بهم ریخت این بازی اصلا نازر و کمک داور ایکار نداشت هر کاری خواستن کردن واقعا فاتحه فوتبال تو ایران باید خواند
جنبه باخت نداری دوره فوتبال و خط بکش جواد لالیگایی یقه ی تیمتو گرفت فشاری شدی
همه اینا درست اما تو هم مربی نیستی.
احتمالا اون یارو آلمانیه درست گفته بود ... اسمش چی بود؟ کلینزمن؟ اگه اشتباه نکنم ... خصوصیت ما اینجور شده. البته اینجوری نبودیم
گل محمدی راجع به کدوم بازی حزف میزنه؟بازی که نسبتا خوب بود .مشکل پرسپولیس در خط حمله ست.هیچ خطری ،بجز دقایق آخر بازی ،روی دروازه حریف ایجاد نکرد.دیاباته هم اگه خوب بود عربها نگهش میداشتند.
یه چیزی فراتر از لجن. تیم نکونام حتی از تیم استادش هم لجن تر بازی می کنه. دفاع کردنش یه طرف، حاشیه هاش خودش یه بحران واسه فوتبال ایرانه.
همیشه حرف شما قبل از بازی به گوش داور و کمیته انضباطی و ... می رسید و به کمک انها امتیاز می گرفتید خدا نکنه یک بازی داور یک اشتباه بر علیه پرسپولیس بکند کل روزنامه ها صدا و سیما و سایت های خبری علیه انها موضع می گیرند و به این شیوه تا کنون توانسته اند تیم های شهرستانی را نابود کنند
برو آقا
شکست خوردی حالا بهانه میاری
قدر صدر جدولی رو نمیدونی و وقتی از دست دادی حسرتش رو ما باید بخوریم
بازیکن ها اگه عیرت داشته باشن و کم فروشی نکنن بازی ها رو میشه برد.
حالا یک بازی باخته، چه آسمون ریسمونی می بافه.
شما دقت کنید هر بازی گل محمدی باخت میده لجن بازیه نمی‌خوان پرسپولیس قهرمان بشه
یعنی وقتی برد میاری میخوان قهرمان بشی!!!!
اقای گلمحمدی شما علم مربی گری نداری یا لااقل تموم شده فصل بعد پرسپوپلیس باید بدنبال مربی جدید باشه.
هميشه شعبون يه بار هم رمضون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل