بازدید 7314
۸
صحنه جنجالی دقایق پایانی روی شیخ دیاباته

دو کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس اعلام نشد

کد خبر: ۱۱۶۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ 27 January 2023

دو کارشناس داوری فوتبال ایران اعلام کردند بنیادی‌فر یک پنالتی به سود پرسپولیس در بازی حساس امشب را ندید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نوذر رودنیل و حیدر سلیمانی دو کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار فولاد خوزستان - پرسپولیس بر سر ندیدن پنالتی قطعی میهمان در دقیقه ۸۳ اتفاق نظر دارند.

رودنیل اظهار داشت: تا دقیقه 22 که گل زده شد مشکلی نبود، اما در کل داور آنقدر کارت زرد داد که نمی‌دانم اصلاً چه اتفاقی افتاد! تعداد اخطارها خیلی زیاد بود. به نظرم از زمانی که داور در دقیقه 58 نکونام را اخراج کرد کنترل بازی از دست رفت و بعد از آن بنیادی‌فر به همه اخطار می‌داد.

دو کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس اعلام نشد

وی در ادامه تصریح کرد: در دقیقه 83 صحنه مهم بازی پیش آمد. دیاباته زمانی که پایش را بالا آورد تا شوت بزند، مدافع فولاد پای او را زد و صد درصد پنالتی بود. من نمی‌دانم جای بنیادی‌فر بد بود یا چه اتفاقی افتاد که پنالتی نگرفت. این صحنه صد درصد پنالتی بود.

کارشناس داوری فوتبال گفت: در ضمن نگاه کنید دروازه‌بان فولاد چند بار روی زمین افتاد و چقدر وقت تلف شد. داور حداقل باید 10 دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم می‌گرفت.

رودنیل درباره اعتراضات متعدد نیمکت‌نشینان فولاد خاطر نشان کرد: اخراج نکونام که کاملاً درست بود، اما من نمی‌دانم باید با نیمکت‌ها چطور صحبت کنیم و چه کار کنیم تا این وضعیت جمع شود. هر چقدر به داور فشار بیاوریم وضعیت بدتر می‌شود. بعد می‌گویند چرا VAR نمی‌آید، اگر VAR هم بیاید همین است!

حیدر سلیمانی هم گفت: یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشده است‌. در دقیقه‌ 86 بازی مدافع فولاد همان‌طور که در صحنه مشخص بود پای شیخ دیاباته را زد و علت سرنگونی مهاجم پرسپولیس هم همین بود، اما داور نتوانست آن صحنه را ببیند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
بجای داور باید نکونام محروم بشه و نیمکت فولاد که از اول نزاشت داور تمرکز داشته باشه
ما که پنالتی ندیدیم
دو داور همیشه مغرض که اصلا هیچ وقت عددی نبودندوهمیشه موقعی که تیم محبوبشان میبازد فریاد وا اسلاما سر میدهند
این به اصطلاح کارشناسان داوری چطور از این تصاویر مبهم تشخبص دادن پنالتی بود واقعا و منصفانه اصلا عکس یا فیلم شفافی از صحنه وجود داره که اینها دیدن ولی ما ندیدیم
حق گفتن خدایی ظلم پرسپولیس میکنن
شرایط پرسپولیس عین استقلاله
با این تفاوت که برای استقلال الکی پنالتی میگیرن برای ما نمیگیرن
این همه برای تیم های دیگر پنالتی گرفته نشد و حتی پنالتی های عجیب و غریب برای کسب امتیاز پرسپولیس به لطف داروران گرفته شد چرا سایت تابناک تیتر خبری نکرد
باید کمیته داوری در یک جلسه توجیهی به تمام سرمربی های تیم های فوتبال تاکید کند بازیکنان و عوامل اجرایی تیم ها در مکانی پشت موانع قرار گیرند و مانند اروپا فقط سرمربی حق اظهار نظر در خصوص داوری داشته باشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر