بازدید 2419

محکومیت هتک حرمت قرآن ازسوی نیروهای انقلاب

مجموعه ای از تحرکات مذبوحانه سران استکبار در اهانت به قرآن کریم حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه های آنان دارد.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ 27 January 2023

به گزارش «تابناک»، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و هلند را محکوم کرد:

اهانت شرم آور به قرآن کریم با شعار آزادی بیان در کشورهای اروپایی نشان می دهد نظام لیبرال دمکراسی حاکم بر غرب از سر خشم و عناد با فضایل وحیانی روی به خاک پاشی بر چهره خورشید آورده است.

مجموعه ای از تحرکات مذبوحانه سران استکبار در اهانت به قرآن کریم در سوئد و هلند، توهین های جنون آمیزنشریات فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه و مرجعیت شیعه به همراه اقدامات زبونانه آمریکا و اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت‌های همه جانبه فاشیست های غربی از اغتشاشات اخیر، همگی حکایت از عمق کینه ورزی و استیصال ناشی از شکست دسیسه های آنان دارد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با محکومیت سیاست شیطانی دنیای استکبار در توهین به مقدسات و نفرت پراکنی، اعلام می دارد، بشریت امروز تشنه سیراب شدن از معارف آسمانی و تعالیم تعالی بخش اسلام عزیز است و توطئه های بی فرجام دنیای استکبار، نمی تواند مانع تابش نور الهی بر فطرت های پاک مسلمانان و آزادگان جهان شود. یریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللَّهِ بِأَفواهِهِم وَاللَّهُ مُتِمُّ نورِهِ وَلَو کَرِهَ الکافِرونَ.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر