بازدید 6475
وزیر اطلاعات خبر داد؛

دستگیری بیش از ۱۲ تیم تروریستی متصل به اسرائیل

وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از دوازده تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است، گفت: ریشه این تیم‌ها که قصد خراب‌کاری در داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ 25 January 2023

به گزارش تابناک به نقل از اداره‌کل اطلاعات استان زنجان، حجت الاسلام‌والمسلمین سیداسماعیل خطیب شامگاه روز گذشته (۴ بهمن‌ماه) در جلسه شورای تامین استان زنجان به فتنه‌های اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: وجود علما و مردم انقلابی و حسینی در استان زنجان موجب شده است تا این استان همواره در عبور از فتنه‌ها، همدلی را به رخ بکشد.

وی با بیان اینکه عبور از فتنه‌ها با رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و اتحاد مردمی صورت گرفته است، گفت: همدلی و اقتدار نتیجه این امنیت است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: دشمن از دشمنی خود دست نخواهد کشید و همواره به فکر توطئه‌های جدید است.

حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه ایران قوی با مردم قوی شکل گرفته و حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌ها شده است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جامعه پویا و بانشاط داشته باشیم باید همه مسئولان یک‌صدا و متحد باشند.

وی به تحریم دشمنان علیه ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان می‌دانند این تحریم‌ها نه تنها موجب ضعف ما نشده بلکه همواره موجب تقویت روحیه خودباوری مردم شده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن در مقابل وحدت و انسجام مردم، مسئولان، فرهیختگان و نخبگان دچار استیصال شده است، اظهار کرد: دست دشمنان با هر توطئه‌ای برای مردم رو شده است.

حجت‌الاسلام خطیب با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد جنگ جهانی رسانه‌ای قصد ناامید کردن مردم ایران نسبت به خدمات نظام را دارد، افزود: وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان بار دیگر تداوم‌بخش پیروزی‌ها شد.

وی با بیان اینکه همه باید به دولت کمک کنیم، گفت: باید همه تلاش‌ها به سمت افزایش اشتغال و کاسته شدن مشکلات اقتصادی باشد.

وزیر اطلاعات همچنین به ادامه سفرهای استانی دولت دکتر رئیسی اشاره کرد و ادامه داد: حضور رئیس جمهورزو هیئت دولت در بین مردم هر استان برای کاستن مشکلات آن منطقه بوده و با استقبال مردمی روبرو شده است.

حجت‌الاسلام خطیب، خطاب به دشمنان که قصد نزدیکی به کشورهای همسایه را دارند، گفت: کشور ما در موضوع امنیت و منافع ملی با جدیت با دشمنان برخورد خواهد کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از دوازده تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است، گفت: ریشه این تیم‌ها که قصد خراب‌کاری در داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بوده است.

حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه این تیم‌های تروریستی قصد داشتند با عملیات‌های مختلف انتقام شکست خود از فتنه‌ها را بگیرند، گفت: هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی همه این فتنه‌ها را خنثی کرد.

وی همچنین به اقدامات دشمنان علیه سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان با همدلی و اتحاد بار دیگر از سپاه پاسداران حمایت کرده و موجب دلگرمی سپاه شدند.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان نیز در این جلسه با اشاره به فتنه‌های اخیر، گفت: فرمایشات توام با اقتدار و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب در این‌خصوص نشان از توجه ویژه به جنبه‌های مختلف برای حل مشکلات است.

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان با بیان اینکه علاج حل بسیاری از مشکلات اقتصادی در تولید است، گفت: رفع موانع پیش‌ روی تولید نتایج قابل قبولی در حوزه حل مشکلات اقتصادی خواهد داشت.

منبع: ایلنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان