بازدید 2515
۱

سفر محرمانه وزیر صهیونیست به امارات متحده عربی

یک پایگاه عبری از سفر محرمانه یک وزیر صهیونیست به امارات متحده عربی و دیدار وی با مقامات این کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷ 24 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر به نقل از روسیا الیوم، پایگاه عبری «واللا» به نقل از دو منبع مطلع از سفر محرمانه یک وزیر صهیونیست به امارات متحده عربی و دیدار وی با مقامات این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، پایگاه عبری مذکور به نقل از این منابع گفت که «رون درمر» وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی به صورت محرمانه به امارات سفر کرده و با مقامات اماراتی دیدار کرده است.

یکی از این دو منبع گفت که «تساحی هنگبی» مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی در این سفر درمر را همراهی می کرده است.

در این گزارش آمده است که یکی از اهداف سفر درمر به ابوظبی تدارک سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات بوده و نتانیاهو گفته است نخستین سفر خارجی وی به عنوان نخست وزیر به ابوظبی خواهد بود و برای انجام این سفر دو هفته پیش از این برنامه ریزی کرده بود اما این سفر به تعویق افتاد.

این گزارش می‌افزاید که تعرض ایتمار بن گویر وزیر صهیونیست به مسجدالاقصی موجب تعویق این سفر گردید و شکل گیری تنش در منطقه، هماهنگی جهت تعیین زمان جدید برای سفر را بیشتر کرده است.

درمر از نزدیکترین وزرا به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که از سوی وی مسئولیت روابط با آمریکا، موضوع ایران و نیز پیشبرد توافقات سازش و عادی سازی روابط با کشورهای عربی را عهده دار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در پی اقدامات غیر دوستانه عده ای در داخل کشور صهیونیست روابطش را با اعراب رو به بهبود کرده و ایران در انزوا قرار گرفته است روابط خارجی به دلیل عدم تخصص عده ای رو به قهقرایی است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار