بازدید 4180

عصر ترکیه آغاز به کار کرد

این رسانه، عضو گروه مجلات آنلاین عصر ایران است. پیش از این، "سواد زندگی" و "مجله تصویری سلاح" دو سایت متعلق به این مجموعه راه اندازی شده اند و اینک در گام سوم، "عصر ترکیه" برای نگاه دقیق تر و واقعی تر به کشور همسایه فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 23 January 2023
 
به گزارش تابناک، این رسانه، عضو گروه مجلات آنلاین عصر ایران است. پیش از این، "سواد زندگی" و "مجله تصویری سلاح" دو سایت متعلق به این مجموعه راه اندازی شده اند و اینک در گام سوم، "عصر ترکیه" برای نگاه دقیق تر و واقعی تر به کشور همسایه فعالیت خود را آغاز کرده است.
 

سایت "عصر ترکیه" راه اندازی شد.

 

این رسانه، عضو گروه مجلات آنلاین عصر ایران است. پیش از  این، "سواد زندگی" و "مجله تصویری سلاح" دو سایت متعلق به این مجموعه راه اندازی شده اند و اینک در گام سوم، "عصر ترکیه" برای نگاه دقیق تر و واقعی تر به کشور همسایه فعالیت خود را آغاز کرده است.

مخاطبان عصر ترکیه، هم ایرانیانی هستند که مایل اند درباره کشور ترکیه اطلاعات واقعی داشته باشند و هم ایرانیان پرشمار مقیم ترکیه.

 

از این رو، همه هموطنان عزیزی که می توانند در تولید محتوای مناسب با این رسانه همکاری کنند، می توانند زیر همین خبر مشخصات، سوابق کاری و لینک نمونه آثارشان را ارسال کنند.

عصر ترکیه، تازه پاست و هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی پیش رو دارد که امیدواریم به لطف خدا و همراهی مخاطبان فرهیخته، به رسانه ای مفید و اثر گذار تبدیل شود.

عضو جدید گروه مجلات آنلاین عصر ایران را اینجا ببینید: عصر ترکیه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر