بازدید 3948

نتیجه اولین بازی رسمی رونالدو در النصر عربستان

رونالدو که در اواسط جام جهانی 2022 قطر از منچستریونایتد جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به النصر پیوست، به دلیل محرومیت 3 جلسه‌ای‌ نتوانست زودتر از این‌ها تیم شهر ریاض را همراهی کند
کد خبر: ۱۱۶۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳ 23 January 2023

بعد از دو سه هفته انتظار سرانجام کریستیانو رونالدو توانست اولین بازی خود را برای تیم جدیدش النصر عربستان انجام دهد ولی اولین بازی رسمی گلی برای ستاره پرتغالی در پی نداشت.

رونالدو که در اواسط جام جهانی 2022 قطر از منچستریونایتد جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به النصر پیوست، به دلیل محرومیت 3 جلسه‌ای‌ نتوانست زودتر از این‌ها تیم شهر ریاض را همراهی کند هرچند که او پیش از این در یک بازی دوستانه برای تیم منتخب شهر ریاض برابر پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت و در اولین بازی‌اش در عربستان گل هم زد.

نتیجه اولین بازی رسمی رونالدو در النصر عربستان

با این حال اولین بازی رسمی او شب گذشته یکشنبه در ورزشگاه مرسول پارک برابر تیم الاتفاق به ثبت رسید، دیداری که با پیروزی یک بر صفر النصری‌ها خاتمه یافت. رونالدو از ابتدا تا انتها در میدان حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد. تنها گل این بازی را تالیسکا در دقیقه 31 به ثمر رساند.

النصر با کسب دهمین پیروزی‌اش در هفته چهاردهم لیگ عربستان سعودی، 33 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به رقیب همشهری الهلال و یک امتیاز بیشتر از آن صدرنشین شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر