بازدید 3998

ناپولی قهرمان نیم فصل سری‌آ دست نیافتنی شد

شاگردان لوچانو اسپالتی با 50 امتیاز فاصله خود را با میلان رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده را به 12 امتیاز افزایش دادند.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ 21 January 2023

در آغاز هفته نوزدهم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) 2 بازی برگزار شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات که قهرمانی‌اش در نیم فصل پیش از این مسجل شده بود، میزبانش تیم سالرنیتانا را با نتیجه دو بر صفر شکست داد.

ناپولی قهرمان نیم فصل سری‌آ دست نیافتنی شد

در دقایق آخر نیمه اول دی لورنزو با یک شوت زیبا ناپولی را به برتری رساند و در ابتدای نیمه دوم ویکتور اوسیمن بهترین گلزن این روزهای ناپولی و سری آ گل دوم را وارد دروازه کرد. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

جووانی دی ‌لورنزو در دقیقه 3+45 و ویکتور اوسیمهن در دقیقه 48 گل‌های این بازی را برای ناپولی به ثمر رساندند تا این تیم شانزدهمین پیروزی خود در آخرین هفته از نیم فصل نخست را کسب کند.

به این ترتیب شاگردان لوچانو اسپالتی با 50 امتیاز فاصله خود را با میلان رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده را به 12 امتیاز افزایش دادند. پیش از این بازی هم تیم هلاس ورونا موفق شده بود میهمانش لچه را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بردارد و به خروج از منقطه سقوط جدول امیدوار شود.

در ادامه بازی‌های این هفته سری A،  از ساعت 23:15 امشب فیورنتینا میزبان تورینو است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار