بازدید 78771
تجمع اعتراضی و نامه خانواده‌های بازیکنان؛ عوامل را به مردم معرفی کنید

فاجعه تعرض جنسی به پانزده نوجوان در مدرسه فوتبال مشهد / رئیس ورزش خراسان: من خودم شاکیم! / اصولی: بی‌خبرم، در رسانه‌ها خواندم! / رئیس چندشغله و عشق دوربین فوتبال خراسان کجاست؟

ماجرا از پیگیری یک پیامک مشکوک بین مربی و یکی از بازیکنان آغاز شده و والدین دیگر هم در جریان رفتارهای مشابه فرزندان خود قرار گرفتند! اصولی رئیس فوتبال استان خراسان، ساکن تهران است و با چندشغل در فدراسیون از این فاجعه بی‌خبر بوده!
کد خبر: ۱۱۶۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ 21 January 2023

خبر تکان‌دهنده تعرض یک مربی به پانزده نوجوان در یک مدرسه فوتبال واقع در شهر مشهد، افکار عمومی را به شدت ناراحت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بنا بر اخبار منتشره در یک تیم فوتبال مشهدی در رده سنی پایه‌ها، به ۱۵ نوجوان تعرض صورت گرفته که این بازیکنان تا کنون سکوت کرده و جرات افشای آن را به خاطر تهدید فرد متجاوز و البته ترس از رسوایی خود نداشتند.

خانواده‌های این افراد برای پیگیری و ثبت شکایت در حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حضور یافته‌اند و تجمعی مقابل هیات فوتبال این استان برگزار شده است. 

گویا کل ماجرا از پیگیری یک پیامک مشکوک بین مربی و یکی از بازیکنان آغاز شده است و والدین دیگر هم در جریان رفتارهای مشابه فرزندان خود قرار گرفته اند!

فاجعه تعرض جنسی به ۱۵نوجوان در مدرسه فوتبال مشهد / رئیس ورزش خراسان: من خودم شاکیم! / اصولی: بی‌خبرم، در رسانه‌ها خواندم! / رئیس چندشغله و عشق دوربین فوتبال خراسان کجاست؟

محصول مدیریت غیرحضوری یک غریبه در فوتبال خراسان

احسان اصولی کیست و چگونه به ریاست فوتبال استان خراسان و سپس بلافاصله به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درآمد؟ جوانی که بدون کمترین تجربه و سابقه در فوتبال و تنها به دلیل نفوذ در مدیریت استانی، صندلی مسئولیت فوتبال استان خراسان رضوی را اشغال و در کوتاه ترین زمان ممکن، فوتبال پراستعداد این استان را نابود کرد.

از سقوط تیم لیگ برتری پديده مشهد یا همان شهرخودرو به لیگ یک و البته رسوایی انحلال این تیم پس از حضورش با بازیکنان آماتور و بعضا پولی رده امید در مسابقات لیگ دسته اول کشور که بگذریم، حالا به فاجعه‌ای ملی می‌رسیم که حاصل عدم نظارت بر حوزه مدیریتی است؛ اصولی که در کارنامه خود افتضاحی بزرگ به نام پرونده سیاه میزبانی از بازی ایران و لبنان در ورزشگاه امام‌ رضا و برخورد شدید با زنان بلیت به‌ دست را دارد، حالا بعد از بی‌توجهی نهادهای ذیربط و عدم رسیدگی مقامات بالادستی، یک فاجعه دیگر رقم زده است که قابل گذشت و چشم پوشی نیست.

اصولی که نشان داده بندبازی را در این سن‌وسال کم، خوب یاد گرفته و در همین مدت کوتاه ریاست کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال را بدون حتی یک قرارداد قابل ذکر درآمدی، در اختیار گرفته و سپس سراغ ریاست کمیته فوتسال ایران رفت که آنجا نیز کشورمان قهرمانی سنتی در آسیا را به ژاپن تقدیم کرد.

هنوز رفتارهای متناقض احسان اصولی با عزیزی‌خادم، میرشاد ماجدی و حمید استیلی فراموش نشده و بارها عملکرد او سوژه برنامه‌های تلویزیونی شده است.

 

حمایت تاج از رئیس پروازی هیأت فوتبال خراسان‌رضوی 

مجمع سالانه هیات فوتبال استان خراسان همین هفته قبل با حضور تاج و چند تن از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مشهد برگزار شد و گزارش خبرنگاران محلی، حاکی از حمایت همه جانبه مهدی تاج از ادامه ریاست اصولی است.

اصولی همزمان سخنگوی فدراسیون فوتبال است و بارها به دروغ اخبار صحیح رسانه‌ها را تکذیب کرده تا در میان خبرنگاران نیز با لقب خاصی مورد خطاب واقع شود؛ اما عشق به دوربین و مصاحبه و نمایش، باعث شده که همچنان به کارش ادامه می‌دهد. کسی که فوتبال حرفه‌ای استان خراسان با بهترین ورزشگاه‌های مدرن کشور را نابود کرده و حالا کار به رده‌های پایه رسیده است. 

فاجعه تعرض جنسی به ۱۵نوجوان در مدرسه فوتبال مشهد / رئیس ورزش خراسان: من خودم شاکیم! / اصولی: بی‌خبرم، در رسانه‌ها خواندم! / رئیس چندشغله و عشق دوربین فوتبال خراسان کجاست؟

 

تقاضای خانواده شاکیان از دستگاه های نظارتی: مقصران را به مردم معرفی کنید!

در چند روز گذشته، شماری از خانواده‌های بازیکنان یک باشگاه فوتبال در مشهد با تجمع مقابل ساختمان هیات فوتبال خراسان رضوی به‌دنبال پیگیری فاجعه‌ای عجیب بودند؛ تجمعی که البته چندان چاره‌ساز نبود تا این خانواده‌ها پس از شکایت در حراست اداره کل ورزش و جوانان استان به‌ دنبال پیگیری از طریق رسانه‌ها باشند.
بر اساس صحبت‌های خانواده‌های این بازیکنان، پس از تغییر رفتار فرزندان‌شان و پیگیری و بررسی محتوای گوشی تلفن همراه بازیکنان، متوجه می‌شوند مربی این باشگاه آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است. این نونهالان از ترس بازگو شدن این موضوع زیر فشار روحی و روانی قرار دارند.
مادر یکی از این نونهالان می‌گوید: وقتی موضوع را متوجه شدیم، پیگیری زیادی انجام دادیم، چون این باشگاه در لیگ‌های مختلف حضور داشت، اطمینان کردیم و فرزندمان را در این باشگاه ثبت نام کردیم، اما حالا که موضوع را پیگیری کردیم، فهمیده‌ایم که باشگاه حتی مجوز هم نداشته است!

 

مدیرکل ورزش خراسان: هیات فوتبال استان کوتاهی کرده، کوتاه نمی‌آییم

علی اکبر هاشمی جواهری، رییس ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در خصوص شایعات و حواشی پیش آمده در فوتبال استان اظهار داشت: پس از طرح خبر اولیه دستور داده شد، حراست اداره کل به دقت تمامی ابعاد موضوع را مورد تحقیق و بررسی قرار دهد تا درستی و نادرستی و ابعاد آن مشخص شود و در مبارزه با فساد ذره ای کوتاه نمی آییم.


وی ادامه داد: تا به امروز کوتاهی های متعددی از هیات فوتبال استان دیده شده که اگر این موضوع نیز در بررسی های ما تایید شود، مسلما با عوامل دخیل در ماجرا برخورد قاطع و قانونی خواهد شد. جامعه ورزش جامعه سالمی است و نباید برخی رفتارهای احتمالی را به پای تمامی جامعه ورزش نوشت. از روز اولی که وارد شدیم، موضوع سالم سازی ورزش خراسان را مدنظر قرار دادیم و در این موضوع با کسی مماشات نداریم. اگر تخلف محرز شود، شک نداشته باشید که به شدیدترین شکل برخورد می کنیم.
وی درباره انتشار خبر فعالیت بدون مجوز این باشگاه و حضورش در مسابقات نیز گفت: این موضوع از موارد مهم و در حال بررسی است و اینکه باشگاهی بدون مجوز چگونه در مسابقات شرکت کرده، تخلف آشکار است.

فاجعه تعرض جنسی به ۱۵نوجوان در مدرسه فوتبال مشهد / رئیس ورزش خراسان: من خودم شاکیم! / اصولی: بی‌خبرم، در رسانه‌ها خواندم! / رئیس چندشغله و عشق دوربین فوتبال خراسان کجاست؟

 

واکنش اصولی: هیچکس شکایت نکرده، خبر تجاوز را در رسانه‌ها خواندم!

احسان اصولی، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون و رئیس هیأت فوتبال خراسان‌رضوی در مورد مباحث مطرح نسبت به تخلف یک مدرسه فوتبال در مشهد اظهار داشت:‌ فدراسیون فوتبال از طریق رسانه‌ها متوجه شد که چنین موضوعی در یکی از مدارس فوتبال مطرح شده اما تاکنون شکایتی در هیأت فوتبال خراسان‌رضوی یا فدراسیون دریافت نکرده‌ایم.

وی گفت: آیین‌نامه‌ها به ویژه آیین‌نامه کمیته اخلاق در اینگونه موارد روشن است. با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در همه استان‌ها نماینده دارد، پرونده‌ای تشکیل شد و وظایف اولیه نیز انجام می‌شود.

وی افزود: موضوع کامل و دقیق با احضار طرفین، اخذ توضیحات و به صورت دقیق در چارچوب قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های مرتبط پیگیری خواهد شد و نتایج آن به سمع و نظر مردم و رسانه‌ها می‌رسد. ساز و کار ارکان قضایی و کمیته اخلاق مشخص است و در اینگونه موارد و مباحث ورود خواهیم کرد.

اصولی عنوان کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم افرادی دنبال چنین اتفاقات و مسائلی بروند و قطعا در صورت احراز موضوع، با مسببان برخورد جدی خواهیم کرد. تمام جوانب بررسی خواهد شد و اگر تخلف اثبات شود، با متخلفان قاطع برخورد می‌کنیم و نتایج را به اطلاع مردم و رسانه‌ها می‌رسانیم.

 

دستور وزیر ورزش برای پیگیری فساد اخلاقی در فوتبال مشهد

طبق اعلام رسانه‌ها، هفته پیش و به محض رسیدن گزارش‌هایی از تخلف در یکی از مدارس فوتبال در شهر مشهد، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارتخانه دستور داد تا به موضوع رسیدگی کرده و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملین این اتفاق با قاطعیت برخورد شود. 
پس از دستور سجادی، اداره کل حراست ورزش و جوانان خراسان رضوی با همکاری یکی از نهادهای امنیتی در حال بررسی دقیق موضوع هستند و قرار است، گزارش بررسی این ادعاها به محض تکمیل، تقدیم وزیر ورزش و مراجع ذی‌صلاح شود.

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۶۸
شرم اور است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
این هم از اخلاقیات!
بله نه تنها اقتصاد، بلکه اخلاقیات هم سقوط کرده. اما چرا؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
اگر چند سال پیش بدون ملاحظه کاری با آن کیس و مورد مشابه با قاطعیت برخورد می شد، اکنون شاهد رخ دادن این فضاحت نبودیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
منتظر اظهار نظر آقای علم الهدی هستیم. ایشان که در مورد برگزاری کنسرت و مراسم هنری و هر اتفاق ریز و درشتی موضع گیری می کند، باید دید که در این مورد چه نظری دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
بسیار بسیار باعث تاسف و ناراحتی است که این اتفاق تلخ در تیم ورزشی با نام «نمازگزاران مساجد مشهد» رخ داده است. تیمی که در هیئت فوتبال خراسان هم ثبت نشده است.
باید مسئولان با سرعت به این موضوع رسیدگی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
هر چی نگاه میکنم نه کفن پوش میبینم نه آمر به معروف میبینم و نه دلواپس.علمالهدی تو مشهد اتفاق افتاده همه منتظرن دقیقا واکنشت و ببینن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
منتظریم جناب علم الهدی خیلی منتظریم.کسی که برای حجاب گریبان چاک کرده باید دید برای بسیار بسیار بسیار بدتر از حجاب چه میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
جلو ارتباط سالم زن و مرد را بگیرید نتیجه اش همینه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
اونی که منفی داده شرف رو معنی کنه لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
علم الهی زیر سایه خودت ،تجاوز بصورت گسترده رخ داده
بهتره بجای اظهار نظر در مورد موارددیگر، در مورد تخلفات جنسی شهر خودت صحبت کنی
کجایند آمران به معروف
کجایند نهی کنندگان از منکر
کجایندنیروهای نظامی سر هر چهار راه و میدان
پسر چرا خبری از برخورد قاطعانه نیست
کجاست آقای میرسلیم که می‌گفت معترضان را اعدام کنید
فساد در فوتبال نهادینه شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
باید با فرزندانمان دوست باشیم و در برابر تهدیدات به آنها آموزش دهیم و آگاه سازیم.
وطن دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
قوه قضاییه با اینهمه قاطعیت ظرف یک هفته با اثباط جرم این فرد لو..کاررا اعدام کند..
مینو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
اونی که منفی داده بویی از شرف نبرده
بیچاره مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
جلالی نماینده مجلس در صحن مقدس امام رضا بی حجاب رو مرتد خواند.جلالی برو راجع به این جنایت نظر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
ون گشت ارشاد کجاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
مردم خودشون دنبال انقلاب جنسی بودن عادی سازی کردن این مسائل رو
نظر اقای علم الهدی والی خراسان چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
خدا بهت سلامتی بده! برو از خودش بپرس اگر حال داری،نماز صبحی چیزی حال داشتی برو حرم!
مغز شما چی میگه؟ ایشون باید خوشش بیاد یا بدش بیاد؟ در این حد هم حب بغض شما دخیله؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
این هم از فوتبال وسلبریتی های فئتبال
چرا اینفدر طول کشید؟ چرا با اولین تجاوز ماجرا افشا نسد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
برای اینکه جلوی آموزش به بچه ها تحت عنوان 2030 گرفته شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
اگر همان نوجوان اولی گزارش می داد کار به اینجا نمی رسید.ضمنا خیلی ها هم آماده اند عقده خالی کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند از نوشته هایشان پیداست
خدارو شکر همه ی مسولین دستورات لازم رو دادن که خیلی فوری سریع وانقلابی به موضوع رسیدگی بشه !! نگرانی نیست با این مسولینی که داریم همه چیز روبه راه هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
مقصر آمریکا و اسرائیل و دشمنان خارجی هستند !! ؟

بگو مرگ بر آمریکا و تنگه هرمز را ببندید !! ؟
هر کسی هست باید اعدام بشه. بیچاره بچه های مردم!!!
اعدام شود
البته اگر ثابت شد
ورحم نكنيد
بكشيدش متجاوز بي رحم را
آقای اعلم الهدا ا کجای خبری ازتون نیست
چقدر مظلومن اون بچه هایی که پول رو دادن.تو رشدشون هیچ پیشرفتی نبوده.بهشون عمیق تجاوزوحشیانه شده.فرداهم مربی فوتبال با یه پارتی گردن کلفت همون طور که مجوز مدرسه فوتبال رو جورکردبراش.پسرو پدر ومادرو بده کارها میشن.
عوضش امنیت داریم !!!!
قول مسیولین به مردم

انشاالله پیگیری میکنیم که در اینده تکرار نشود همین
در حیطه حکمرانی علم الهدا بوده
من جای الم الحدا بودم استعفا میدادم
فوتبال کثیف
مرگ اخلاق
چ مملکتی شده !!!
ع ع ع ع
واجب است و لازم است که امام زمان فقط و صرفا در ایران ظهور کند و فقط به امور نابسامان ایرانیان رسیدگی کند در همه عرصه ها و نجات دهنده مردم ایران شود
باز هم مشهد
باید تتگه هرمز رو ببندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
دمت گرم . جمله طلایی سال .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
احسنت.
اگر با سعید طوسی جدی برخورد می شد، کمتر شاهد چنین فجایعی می شدیم
کار آمریکاس و دشمن !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
شما طعنه زدی ولی بله کار آمریکاست با تبلیغ وحشتناک همجنس بازی و عادی سازی این کثافت کاری ها
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
انگار تو روسیه اخلاق حرف اول رو میزنه .
بهتره به مسائل نگاه کنی یذره بفکر مملکت و مردمت ایران باشی . البته اگر ایرانی هستی
هیپ کاری نمی کنند. مگه با معلمی که به دانش اموزان دختر تجاوز کرده بود چی کار کردند. گفت صیغه شونو می خوندم و بعد......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
شما شکر نخور و شایعه درست نکن
تاج و علم الهدا همزمان استعفاء دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
باید ببینیم نظر ابراهیم رییسی نسبت به علم ااهدا که علم الهدا پدر زن ابراهیم رییسی است چیست تابه حال علم الهداحاشیه های زیادی داشته ولی ابراهیم رییسی هیچ عکس العملی نشان نداده است اقای همتی یکبار از رییسی در خصوص علم الهدا مطالبی را بیان کرد ه بوده وگفته بود که رییسی،جلو حرفهای علم الهدا رابگیرد ولی هیچ وقت رییسی تاکنون در خصوص حرفها وصحبتها و.... که تاکنون علم الهدا بیان کرده موضغ گیری نکرده واین بخدا خیلی عجیب است یعنی رییسی حرفها وصحبتها ومصاخبه های علم الهدا که در برخی موارد مورد خشم گروهی از ملت ایران قرارگرفت را قبول دارد این مسایل در حافظه ملت ایران وتاریخ ایران ثبت شده ومیشود ومردم ایران انرا فراموش،نخواهد کرد
جناب اعلم الهدی:
با شجاعتی که در شما وجود دارد ودر اغلب زمینه ها اظهارنظر میفرمایید لطفا با صراحت در این مورد
نظریه اعلام فرمائید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
مقصر تبلیغات آمریکا برای عادی سازی این کثافت کاری هاست
صبح تا شب اخبار آشوب و بد در یران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
داریم افسردگی میگیریم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
روانی شدیم
این چه وضیعه؟
فاجعه اس واقعا تعرض در قسمت ها و ارگان ها در حال زیاد شدنه تا امروز که طرف بچه اشو هیچ جا نمیتونه بفرسته کلاس
چه شرم اور وننگین
هیچ کس هم از مسولین عذرخواهی نمیکنه
شرم بر مسئولان بی لیاقت باید نه تنها مسئول فدراسیون خراسان از کار برکنار بشه و اون ورزشگاه پلمب بشه و کادر دستگیر بشن وزیر ورزش برکنار بشه. تو هرجای دنیا بود به صورت ویژه رئیس جمهور مداخله می کرد و وزیر رو برکنار می کرد رییس فدراسیون فوتبال رو برکنار می کرد ولی اینجا برکنار نمی شوند از پستی به پست دیگر جا به جا می شوند!!
دیگه سوراخ موش هم امنیت نداره!
اون از اقتصاد اینم از اخلاق
به کجا داریم میریم؟
خدایا خودت به داد این ملت برس
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
خدا بیخیال ما شده
ارزششو نداریم
عدم مدیریت در این کشور بیداد می‌کند امان..
شهر هِرت . تاسفبار و خجالت آوره.
چرا وزیر ورزش استعفا نمیده چرا اثبات ای جرائم در قضا باید اینقدر سخت باشه و کلی به روح و روان بچه ها لطمه بخوره مثل پزشکی قانونی و اعتراف و غیره همون جنایتکار کثیف را بگیرند با شگردهایی که جاسوس ها را تخلیه می کنند ازش اعتراف بگیرند و اعدامش بکنند تا یک بار هم شده دل مردم خنک بشه
جناب رئیس دستو پیش گرفته پس نیوفته!!!! تو که راست میگی رئیس ورزش خراسان
آخه ما‌دلمون‌به چه خوش باشد ؟! اقتصادمون که هیچ تورم که دیگه عدد نمیشناسد .دلمون به ورزش خوش بود که انهم وا‌مصیبتا؟! اخه با بچه مردم چکار داشتی ؟! اگر عدالت باشد ، وزیر ورزش تا رییس فدراسیون و رییس ورزش استان و شهر را باید به صلابه کشید ؟! باید عامل اینکار را وسط شهر به دار اویخته و یک هفته سردار نگهداشت تا که شاید التیام خانواده ها شود .ولی انچنا بپیچانند و فرد را رها کنند که حال بشین و ببین؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
اون زمانی پرچم بیماران جنسی همجنسباز رو تو تهران گرفتن بالا باید فکر عادی سازی این چیزا بودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
تجاوز به نوجوانان در هیچ فرهنگی عادی نیست
الکی مغلطه نکن
این افراد همجنس گرا نیستند بلکه منحرف و حیوان صفت هستند
تابناک اصلا معلومه منطق این کامنت کجا بود که منتشر کردی ؟
در آموزه های اسلامی آمده است که هرجا دو نفر نامحرم بدون نظارت و یا در جای پرتی باشند نفر سوم شیطان است که آنها را یا یکی از آن ها را تحریک به تجاوز می کند.پسرهای جوان و یا کم سن بی ریش و سبیل در نوک این سوژه هستند و با دختر نامحرم هم فرقی ندارند و در نوک تجاوزگران و کسانی که دچار وسوسه ی شیطانی می شوند قرار دارند. باید شیطان را از این آدم ها دور کرد و راه آن نظارت کامل و دوامدار است. حتی انسان های پاک سیرت و نیکوکار هم ممکن است آلوده شوند وقتی نظارت نباشد، محیط وسوسه کننده باشد. آدم های بدکار و یا ضعیف ایمان با بچه ها یا نامحرم سروکار داشته باشند. تقصیر خانواده ها هم هست که بچه های خودشان را به حال خودشان رها می کنند و یا بچه ها سرپرست درست ندارند یا بی سرپرست هستند. هر کار بدی ممکن است در صورت فراهم بودن زمینه که گفته شد، از هر کسی سر بزند که باور آن سخت باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
ادم پاک سیرت باید یاد بگیرد هوای نفسش را کنترل کند وگرنه پاک سیرت نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
آره چه معنی داره خانواده ها بچه هاشون رو بفرستند کلاس ورزش، اصلا چه معنی داره دختر و پسر جوون مدرسه برند، آقایون دائم التحریک دیگه فقط با موی خانما تحریک نمیشن، با پسرای جوون و بی ریش و سبیل هم تحریکشون میکنند،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
مگه حیوان هست؟پس انسان با حیوان فرقی نداره؟
بسلامتی و مبارکی ومیمنت
دلار ۴۵ هزار تومان شد !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
امثال تو اگه ثانیه ای قیمت دلارو چک نکنن ک پیگیری نکنن گرون نمیشه
متاسفم از این افتادنها. چه کسانی مقصرهستند؟

متاسفانه در رادیو وتلویزیون همین اخبار را راجع به اروپا می گویند. هدفشان این است که بگویند اروپا فساد دارد ولی روی دیگر سکه که به این افرادی که مورد تعرض واقع سدن بگویند، اروپا هم چنین است. پس به روحیه خود فشار بیاریدو..
یعنی اونقد هزینه فیلترینگ کردین یک میلیاردمش رو هزینه نصب دوربین در باشگاه ها حداقل دولتی میکردین این فجایع رخ نمیداد؛ البته از شما بعید نیست که اینم به اینترنت ربط بدین؛ احتمالا اون مربی شبا میشسته تو سایت های … پس فیلترینگ شما هنوز ضعیفه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
دوربین کاری نمیکنه وقتی تو انیمیشن و فیلم و رسانه شبانه روز مدال افتخار به بیماران جنسی همجنسگرا میچسبونن
دنبال مقصر نگردید ناشایسته سالاری مسبب اصلی این خروجی ها در تمام عرصه ها از جمله ورزش است
دوستان بجای حکم صادر کردن بزارید بررسی بشه و در صورت اثبات تمام کسانی که مقصر هستند به شدت مجازات شوند.بنظرم بجای دامن زدن به این حرفا و جلو جلو حکم زدن واسه این و اون فقط مطالبه کنید که قضیه چی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
نه اینکه موارد قبلی که بررسی و اثبات شده، مقصرین را به شدت مجازات کرده اند؟
قوه قضاییه باید موارد را به دقت بررسی و پیگیری کند
به خدای یکتا قسم اگر که خدای نکرده بر اطرافیان بنده اتفاق می افتاد اون مربی و این اصولی را با تیر مستقیم سوراخ سوراخشون میکردم .
پاسخ ها
اخسان
| Canada |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
تفنگ داری
؟
بعداز کلاس قرآن چشممان بکلاس فوتبال روشن .تقصیر والدین است بچه ها را نباید اصولا بکلاس های مختلف گداشت .ویا ازحجاب برای کودکان هم استفاده شود.
مثل قضیه چند وقت قبل، احتمالا موضوع به شدتوتکذیب می شه و اعلام می شه شاکیان باید مدرک ارائه کنند و ادعای بدون مدرک جرمه و پیگرد قانونی علیه شکات انجام می شه.
شمارو به هر کی اعتقاد دارین حداقل ی مشاوره واسه خانواده هاشون و غیره بزارین که آبرو و حیثیت بچشون رو نبرن؛ همه چیرو مخفیانه ببرن جلو؛ اون بچه ها که ضربه خوردن بدترش هم نکنین؛ وقتی مملکتی ساختین که چنین عملی زشت محسوب میشه باید جبران مافات کنه واسه خانواده هاشون؛ البته اگه جبرانی مونده باشه
این خبر را برای امام جمعه محترم مشهد بفرستید (چون احتمال نمی دهم ایشان اهل مطالعه ی رسانه و آشنا با مسائل روز باشند) که گمان می کرد در روز روشن در استادیوم به زنان تجاوز می شود. اگر تجاوزی در این سطح در هر استانی رخ می داد باید تمامی مسؤولین از جمله امام جمعه، که مدعی در خاک مقدس مشهد هیچ خلافی نباید صورت گیرد، استعفا می دادند.
سلام ، با خبر و اتفاق بسیار بدی مواجه هستیم خوب باشگاه فوتبال ایران فرهنگی تعریف شده ، اما در عمل ضد فرهنگ عمل میشه وقتی کنترل و نظارت بر عملکرد مدیران و مربیان انجام نمی‌شود خطا و لغزش است از قوه قضاییه انتظار می رود که طبق قانون کیفری اقدام شود و بدون هیچ مماشات به کارش ادامه دهد تا درس عبرتی برای آیندگان شود تا ارزشهای انسانی و اجتماعی محفوظ بماند.
در قضاوت عجله شایسته نیست، مسولین با سعه صدر و دقت انشالله پیگیری می نمایند. شک نکنید. شاید فقط تهمت باشد. برای بی ابرو کردن مربی، قوه قضاییه و نهادهای امنیتی وظیفه ذاتی خودشان را حتما انجام خواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
حتما . مسئولین و بویژه قوه قضاییه مثل همیشه عادلانه حکم خواهند داد
ناشناس
| Canada |
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
سعه صدر چیه ؟ خانواده ها انقدر پیگیری کردن که آخرش دست به دامن خبرنگارا شدن. شما از سعه صدر حرف میزنی ؟ بچه خودت بود چیکار می کردی ؟؟
هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد. جناب علم الهدی دستور داد عوامل تحت امرشان برای نفی تصاویر حاوی ومعرف ملیت را دریک شب از دیوارهای شهر مشهد محو کنند ، حالا انتظار داریم چگونه این ننگ را از دامن این شهرمقدس پاک می کنند. ان شاءالله که این فاجعه دروغ باشد.
اقای اعلم الهدا هیچ اظهار نظری نمیکنند. .!!؟؟
کدام مدرسه فوتبال بوده مربی اش کی بوده اطلاع رسانی کنید
در هر کشور دیگری این فاجعه رخ داده بود ، در اسرع وقت وزیر استعفا میداد ولی در کشور ایران همه توجیه میکنند و همه دستور میدهند که اگر موضوع واقعیت داشته باشد پیگیری کنند. !!؟؟
بسیار باید تاسف خورد، وقتی تاج با ن همه هواشی و دهن کجی دوباره به مسند برگشتف چه انتظاری هست
متاسفانه باز هم مسببان این جنایت قسر در میرن مثل همیشه .
باید در اسرع وقت این آدم مریض اعدام شود
جناب خداداد اکبری 19.22 دقیقه
در فرهنگ و اصطلاحات غربی به این افراد بیمار و یا منحرف جنسی (پدوفیلی) میگن که بروز این رفتار به دلایل متعدد از جمله مورد تجاوز قرار گرفتن در کودکی, در بزرگسالی بروز میکنه و متاسفانه در جامعه ایران بسیار فراگیراست.اینکه فرمودید و در اموزه ها ی دینی ما امده به نطر شما اجحاف در حق عقل و شعور انسانی ما نیست؟تجاوز یک مرد به یک کودک انقدر عملی مندجر کننده و مشمعز کننده است که هیچ عقل سلیمی حاضر به پذیرش تفکر گول زنندگی شیطان در محیط بدون نظارت و یا به قول شما در جای پرت است.اینگونه باشد پس عمده تجاوز ها توسط پدرها و یا مادر ها با فرزندان خود صورت پذیرد.با احادیث بی جا از این متجاوزین دفاع نکنیم
انشاالله امام جمعه مشهد این هفته در مورد این مسئله حکمی صادر کنن که ملت شهیدپرور شاد و مسرور شوند.
همونطور که در مورد زنان و دختران بی حجاب رای صادر میکنن
در مورد لَواط هم مردم مشتاق هستن ببینن چه حکمی صادر میشه.
انشااله.....
باعث تاسفه اگر مسئولین با اون کثیف برخورد قاطع میکردند این فاجعه رخ نمیداد بیچاره نوجوانها و جوانهامون که درگیر چه جنایاتی میشوند.
اينهايي كه ريختن تو خيابون و دنبال انواع هرزه گري و همجنس بازي و غيره هستن ،مسبب اين مسائلن
پاسخ ها
صدرا
| Germany |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
از گرون شدن دلار تا نیومدن بارون همش تقصیر اونهاست. فقط معلوم نیست چرا به به عده دیگه میگن مسول؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
درود به شرف و شعور لقمه حلالی که خوردی
سوء مدیریت در این مملکت داره بیداد می‌کنه ، متأسفانه عوامل گزینشی به دلیل عدم تخصص لازم گرفتار تصویرسازی افراد
سودجو و جاطلب میشوند و نیجه نی شود این ، تو این کشور برای تصاحب هر پست و سمتی یا اخذ هر مجوزی افراد گزینش می شوند حتما یک جای کار میلنگه که نتیجه اش می شود این و پست ها و جایگاه‌ها و مجوزها به دست افراد ناباب می افته
واویلا وامصیبتا این دیگه چه خبریه. چرا آخه اینقدر سقوط...
تعلل نکنید و هرچه سریعتر بدون مماشات پی گیری کنید و افراد مقصر را اعلام کنید. مدیران نالایق که علاوه بر نابودی فوتبال استان، اخلاق را هم به نابودی کشانده اند باید پاسخگو باشند.
بد نیست چند مدیر استعفا دهند و یا برکنار شوند.
آقای دایی نظری ندارن؟؟؟؟ جناب علی کریمی چی خرده فرمایشی ندارن؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
اشتباه اومدی داداش باید بری یقه مسئولین رو بگیری مگه علی کریمی و علی دایی وزیر ورزشن یا مسئول باشگاههای مشهد؟ برو فاکتورتو نقد کن .
اگر حکم خدا رو اجرا شود مسایل حل می شود
اول باید در دادگاه اثبات بشه
پیش از اثبات حکم دادن مسئولیت دارد
اخه‌ عزیزان‌ وقتی‌ جوون‌ در سنین‌ بالا‌ مجرد‌ است‌ معلومه‌ احتمال‌ سقوط‌ براش‌ وجود‌ داره‌ باید‌ زن بگیره‌ تا دینش‌ کامل‌ بشه‌ !
وای بر مسببین‌ شرایط‌ بد اقتصادی را که جوان‌ را از داشتن‌ زن‌ و همدم‌ و خانواده‌ محروم‌ کرده‌ ! خوب‌ شیطان‌ کولش زد‌ بنده‌ هوسباز‌ خدا‌ را !
خداوند‌ شر شیطان‌ را از سر ملت ما دور فرماید‌ ان‌ شاالله‌ !
که چی .چه ربطی به علم الهدی داره . یه حیوونی به غلطی کرده ... این موارد تو غرب عادی هست ... باید خامواده ها بیشتر دقت کنن ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
تو امریکا اگر به دختر یا پسر زیر ۱۸ سالگی تجاوز شود باید یک عمر متجاوز در زندان بماند. کی گفته در عرب عادی است د
اگر چند تا از این اشخاص که فدارسیون فوتبال را ملک شخصی پدرشان میدانن از کار برکنار شوند نتیجه آن میشود عبرت برای دیگران .حالا ببینیم چه برخوردی میکنن .ماست مالی یا شدت برخورد .
اخرشبه دادگاه میرسه میگن دوتا شاهد مردزمان تجاوز بیارین پس تبرئه میشود
شماها میخواهید رسیدگی کنید خیلی جالبه اولین قدمی که برداشتید این بود که بگید مدرسه بدون مجوز بود یعنی میخواهید رفع مسئولیت کنید مگه میشه تو استان به این بزرگی بدون مجوز مدرسه فوتبال تآسیس کرد.بیچاره بچه های مردم که قربانی این افراد پلید میشن
به نظرمن این حرف دشمن است. کی گفته ما فساد اخلاقی داریم. ما نه در فوتبال، نه در غیرفوتبال هیچ فساد اخلاقی نداریم. مملکت ما بهترین مملکت دنیاست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
همین دشمن این انحرافات جنسی رو عادی سازی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
اره کلا قوم لوط هم کار امریکا و اسراییل بوده.مگه نمیدونستید؟ ضمنا دشمن اگه رابطه را هم عادی سازی کرده باشه تجاوز را نکرده استاد.اونجا نگاه چپ به بچه مردم بکنی بیست سال باید بری زندان
قوه قضائیه، دادستان پیگیری می کنیم، انشالله دیگر تکرار نمی شود
اگر احکام اسلامی درباره این انسان کثیف اجرا بشه هرگز شاهد اینگونه رفتار خلاف عقل و شرع نخواهیم بود.
اجرای حکم در ملأ عام
وقتی مثل تاج با ان همه خسارت بر صندلی ریاست فدراسیون سیتره میزند چه توقعی داری آقای شیرازی در تهران اصولی در مشهد میشوند همه کاره ورزش از این بهتر نمیشود انگاری پول نفت سهم این آقایان هست فقط مردم از صبح تا بوق سگ میدوند به یک کار نمرسند ولی این آقایان هر چه شغل در ورزش هست یک نفره میخوان انجام بدن میشه همین اگر از این بهتر بشه باید تعجب کرد این اقایان همه شغل خودشان دست میگیرند تا کسی سراز کارشان در نیاورند
هر روز از این باغ بری می‌رسد تازه تر از تازه تری می‌رسد.
با مسببان برخورد جدی خواهیم کرد

اولا اگر قرار باشد که با مسببان برخ.رد جدی شود

اولین برخورد باید با خود شما شود که حذف شوید

ثانیا چرا در این مملکت باید مرتب از این دست اتفاقات بیفتد و بعد هم با مسببان برخورد شود

ایا مسبب این گونه رفتارها افراد هستند

یا مدیریت ها و ضعف قانون در برخورد با ریشه ها
بعضی از مردم نون شب ندارن بخورن به زیر اجاره خونه موندن وهزاران بدبختی دیگه اون وقت یک عده بچه میزارن کلاس فوتبال خربزه خوردن لرز هم داره
پاسخ ها
صدرا
| Germany |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
اون قدر مردم بدبخت شدن، که کلاس فوتبال هم لاکچری
شده؟ کلاس گلف و اسب دوانی نه ، کلاس فوتبال؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بشین. شاید شما بخوای تو غار زندگی کنی
ندونستم چی بنویسم.... خدایا پناه بر تو
دریغ از یک خبر و اتفاق خوب توی این مملکت
اخلاقیات، اقتصاد،آب، هوا ،خاک و انسانیت بطور کامل از بین رفته است.
شریعتمداری کیهان نشین چرا ساکته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
می دونی شرم آور تر از این چیه؟ اینکه تجاوز صورت گرفته و تهدید هم می شدن. اینکه بچه ها از ترسشون مدت هاسکوت کرده بودن. اینکه مسؤولین فرنگی ، آموزش و پرورش و نهاد های آموزش خانواده ، هیچ برنامه ای برای آموزش بچه ها و خانواده ها برای آگاهی دادن و پیشگیری ندارن. آموزش و پرورش مگه فقط علوم
و ریاضیه؟ کجای کاریم و کجای دنیا وایستادیم؟ امروزدر همه ی دنیا یک کودک یا نوجوان می دونه در برخورد با بیماران روانی جنسی چه واکنشی از خودش بروز بده. خانواده می دونه باید جکار کنه. ما چی؟ آموزش دادیم. به بچه هامون که نترسن. حرف بزنن. خجالت نکشن. زود جذب کسی نشن. چطور اعتماد کنن. چطور از کلمه ی ( نه) استفادده کنن؟ چند ساله که از پرده برداری از سند تحول آموزش و پرورش می گذره؟ چکار کرده ایم؟ که اگه کاری می کردیم و آموزش می دادیم نه این طفل معصوم
ها قربانی بودن ، نه کیانا ، نه ریحانه ، نه آرتین ، نه
اهورا و نه هیچکدام از قربانیان تجاوزی که از ترس تنبیه پدر و مادر ، از ترس آبرو ، و از ترس قضاوت شدن همچنان سکوت کرده و آوار یک روز سیاه را همچنان بر دوش خود احساس می کنند و درگیر چه اختلالات روان نشده یا نشوند. ن هم به عنوان یک مشاور مدرسه واقعا نمی دانم خط قرمز آموزش خودمراقبت جنسی ام کجاست که به مرزهای سند 2030 نزدیک نشود. که اگر بشود دامنم را می سوزاندد به جرم ترویج یک سند سراسر غربی !!!
زمانی که علی کریمی اومد گفت مواظب باشید بچه ها تونو مدرسه فوتبال نفرستید و هیچکس اعتنایی نکرد. ما چقدر انسان لایق توی این مملکت داشتیم که از دست دادیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
برو خدا روزیتو جایی دیگه بده
خوبه یه سری نمیگن کهتقصیر نوجوانان هست که لباس تحریک آمیز میپوشن ، اگر لباس پوشیده داشتند این اتفاق نمی افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
نه مقصر رسانه ها هستن که این کثافت کاری هارو عادی جلوه میدن
تنگه هرمز را ببندیم .
اگر این فرد را اعدام کنند، یک عده احمق به تحریک بی بی سی و اینترنشنال به حمایت از این شیطان خبیث میپردازند .
اون از کلاس قران اینم از مدرسه فوتبال
خدایا به تو پناه می برم فسادتاکجا چه کسانی رئیس هستن فاتحه ورزش خیلی وقته خونده شده
ما برای یک ثبت نام مدرسه برای بچه بایدازهفت خوان وهزارجورسوال وجواب ردبشیم ولی چرابرای استخدام درمشاغل این آقایان فقط پارتی است وسلامت جسمی وروحی وروانی اینها تست نمی شودکه این همه خانواده بدبخت نشن خصوص درمشاغلی که بابچه هاسروکاردارندمثل آموزش وپرورش وهمین کلاسهای هنری وورزشی سلامت روحی و روانی معلم اولویت استخدام است
چقدر باید خبر بشنویم بخدا روانی شدیم این فرد رو باید در ملا عام اول شلاق درست وحسابی بزنن بعد اعدامش کنن اشغال کثافت پست وبی وجود
هر دم از این باغ بری میرسد....
چطوری این بی سوادها صندلی تصاحب میکنن؟؟؟؟
سلام من یک کارگرم ک ۵ روزه میرم سر گذر ب خاطره سرما کار بهم نمیخوره ب فاطمه زهرا ع دوتا طفل داررم مستعجرم ب همون حضرت عباس ع قسمتون میدم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه ب همین امام رضاع فقط هزارتومن دارم پول نون واسه بچه هام ندارم تورو ب خدا انسانیت کنین کمکم کنین
شریعتمداری کجایی زبونت کجا رفته حتما داری دلار 44000 تومان توجیه میکنی ...
من که افسردگی گرفتم با این خبر
خوب شد در بچگی به مدرسه فوتبال نرفنم .
به نظر من باید تحقیق میکردند خانواده ها من خودم داداشم میخواستم بفرستم مدرسه فوتبال تحقیق کردم دیدم طرف مشکل داره نفرستادن اونجا
اون خانواده ها هم که نمیدونستند این حرام زاده اینجوریه حالا این اتفاق امکان داره برای هر کدوم از این ها که نظر میدن افتاده باشه ولی در جامعه الان رو به افزایشه باید جامعه شناس ها یه فکری بردارند مسئولین یه راهکار ارائه بدند و درضمن طرف را داغ کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
زحمت نکش آمریکا با تبلیغ این مسایل تو انیمیشن ها و فیلم ها داره کاملا عادی سازی میکنه این روابط نامشروع رو
كل فدراسيون فوتبال را فساد مالي گرفته، فساد اخلاقي هم اضافه شد.
مقصر فرد متجاوز نیست مقصر اصلی کسانی هستند که دم از امنیتی میزنند که به باورشان از دستاوردهای بزرگی است که بدست آمده سری به ستون حوادث بزنید خواهید دید طرف برای عرضه محصولاتش مراجعه کرده به دام افتاده او یکی بعنوان مسافر سوار شده سر از بیابانها در آورده و و و با اعدام این فرد این فساد ریشه کن خواهد شد که اگر میشد خفاش شب که چند سال پیش به دار آویخته شد نباید این اتفاقات رخ میداد در کنار اعدام چنین انگلهایی اون مسئولانی که در سایه تدبیر و مدیریت آنها این مسائل اتفاق میافتد هم باید محاکمه گردند
فقط باید این مربی قصاص شود،،
این بی شرف کثافت باید در ملا عام اعدام بشه متجاوز به ۱۵ نفر ،۱۵ بار باید اعدام بشه تا درس عبرت بقیه بشه
ای کاش مجازات شامل مرور زمان نشه چون اینجور حیوونها پشتوانه‌ی قوی در سیستم دارند.و فوری تبرئه میشن
در جرم لواط، نحوه اعدام فرد محکوم می تواند به صورت های زیر انجام گیرد و خود فرد می تواند به اختیار یکی از آنها را برگزیند. این روش ها عبارتند از:

گردن زدن با شمشیر
سوزاندن در آتش
سنگسار
پرتاب از جای بلند با دست و پای بسته
آوار کردن دیوار بر روی شخص
راستی از طوسی چی خبرا؟
اینطوری نمیشه باید کفن بپوشیم و از قم بریم به سمت مشهد چون اینا میخوان لخت بشن
چنین افراد کثیفی باید در ملاء عام مجازات بشن تادرس عبرت باشه برای هرکسی که میخواد افسار نفس وشهوتش رو رها کنه
خداوند بچه های معصوم رو از هر گزندی حفظ کنن
چرا والدین بچه هاشون رو آگاه نمی‌کنند. این چه تفکر احمقانه ای هست که پسر میتونه آزادو رها باشه و خطر فقط در کمین دخترها هست . متاسفانه این افراد آنقدر در هوس های خود غوطه ور شدن که و البته باید دید پشتش به چه کسی گرم هست و این مجوز کوفتی را چگونه با وجود نداشتن صلاحیت تونسته بگیره . وزیر ورزش و رئیس جمهور که وزیرش رو انتخاب کرده باید پاسخگو باشه. مطمئن باشید که آسیبی که اون پسرهای معصوم و خانواده ها دچارش شدند با مرگ و نیستی دیگه فرقی نمیکنه .۱۵ تا... . ن
همه جای جهان از این آدم های منحرف پیدا میشود باید به نوجوانان آگاهی داد و منحرفان جنسی را مجازات کرد.
من خودم خیلی ناراحتم انگاربابچه خودم این کارانجام شده اگرراست هست کل مشهد باید عزای عمومی اعلام شود
دوستان،عزیزان به کجا چنین شتابان؟چرابه خودمون اجازه میدیم یکطرفه قضاوت کنیم؟چنین موضوعی لازم هست با حوصله ودقت زیاد بررسی شود ودر صورت اثبات چنین جنایتی با اشد مجازات با مسببین ان برخورد کرد حالا اگر این موضوع صحت نداشت ویا صرفا سوءتفاهم یا تهمت بود این قضاوت اشتباه ما خود جرم وگناه سنگینی است پس عجول نباشیم واجازه دهیم قانون با دقت موضوع را رسیدگی نماید تا حقی از کسی ضایع نشود.باتشکر
چشم علم الهدی روشن چه جسارتا..
جوانی در فلسطین وحشیانه دستگیر شد
فاجعه اونجاس که هیچ مسئولی به نامه والدین اهمیت نداده
اینجور مسایل را علم الهدی نمی بینه که .
چی دارین میگین
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی