بازدید 2163

دو اخراجی و تساوی هوادار و آلومینیوم در دوئل استقلالی‌ها

کد خبر: ۱۱۶۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ 21 January 2023

تیم‌های هوادار و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر بیست‌ودوم فوتبال از ساعت 14 امروز (شنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار جنجالی و پربرخورد با نتیجه تساوی یک - یک ‌خاتمه یافت.

عزت‌الله پورقاز در دقیقه 24 از روی نقطه پنالتی تک گل هوادار را به ثمر رساند و محمدرضا آزادی هم در دقیقه 62 زننده گل آلومینیوم بود.

در نیمه اول هنگامی که داور به نفع هوادار اعلام پنالتی کرد، کادر فنی و بازیکنان این تیم به شدت به تصمیم داور معترض بودند و اعتقاد داشتند که خطای بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاده است. اعتراض آلومینیومی‌ها پس از پایان نیمه اول هم ادامه داشت و وقتی که رحمتی قصد داشت با تلفن همراه صحنه خطا را به داور نشان دهد با کارت قرمز مهدوی اخراج شد.

در نیمه دوم این دیدار هم در صحنه‌ای دو بازیکن هوادار و آلومینیوم در کنار زمین با هم برخوردی داشتند که کادر فنی هوادار معتقد بودند که روی بازیکن تیم‌شان خطا صورت گرفته و به شدت به نگرفتن خطا از سوی مهدوی اعتراض کردند و یکی از دستیاران ساکت الهامی هم از بازی اخراج شد.

تیم فوتبال هوادار , تیم فوتبال آلومینیوم اراک ,

سیدرضا مهدوی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که محمدجواد محمدی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان و مهدی عبدی از هوادار را با کارت زرد جریمه کرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها