بازدید 2851

کشف ۱۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کیش

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران این پلیس امسال در عملیات های مختلف موفق به کشف ۱۷۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر شدند.
کد خبر: ۱۱۶۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ 21 January 2023

به گزارش «تابناک»، سرهنگ غلامرضا خادمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال در نتیجه کشف این میزان مواد مخدر دستگیری معتادان ۵۷ درصد و خرده فروشان و قاچاقچیان ۳۸درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۹۵ طرح پیشگیری و انتظامی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است افزود: این طرح ها با هدف ارتقای امنیت عمومی، کنترل محورهای ورودی به جزیره و پاکسازی نقاط آلوده به مواد افیونی اجرا شده است.

خادمی اضافه کرد: در نیمه دوم سال جاری آموزش پیشگیری از اعتیاد به شکل ویژه ای در دستور کار قرار گرفته و در این راستا حضور در مدارس و برگزاری دوره های مختلف بین دانش آموزان از مهمترین محورها است.

رییس پلیس مبارزه با موارد مخدر کیش اظهار کرد: نظارت هوشمند والدین نسبت به رفتار فرزندان یکی از اصل های مبارزه با مصرف مواد مخدر است که خانواده ها می توانند در صورت مشاهده به منظور راهنمایی بیشتر موارد را ازطریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اعلام‌ کنند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار