بازدید 3372

یحیی حرف آخر را درباره جدایی سیامک نعمتی زد

کد خبر: ۱۱۶۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ 20 January 2023

 با اعلام یحیی گل محمدی، سیامک نعمتی از پرسپولیس جدا شده و به همین دلیل او در لیست ۱۸ نفره بازی با ذوب آهن غایب بود. 

گل‌محمدی درباره حضور نداشتن مهدی عبدی، سعید صادقی و سیامک نعمتی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس گفت: صادقی مصدومیت دارد. عبدی هم شب قبل بازی مریض شد و سیامک نعمتی هم از ما جدا شده است و دنبال تیم بعدی‌اش است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جدایی سیامک نعمتی، به درخواست خودش بوده یا کادر فنی؟ گفت: نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. یک بازیکن ممکن است در حرفه خود بالا و پایین داشته باشد یا کادر فنی بخواهد این اتفاق رقم بخورد. این فوتبال حرفه‌ای است. سیامک در چند سالی که در پرسپولیس بود، عملکرد خیلی خوبی از نظر فنی و اخلاقی داشت اما متاسفانه شرایط طوری رقم خورد که قرار است از ما جدا شود. برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هر کجا که هست، موفق باشد.

همچنین محمد محمدی، معاون ورزشی پرسپولیس از درخواست این بازیکن برای جدایی از پرسپولیس خبر داده است. 

نعمتی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم با قرار دادی دو ساله به پرسپولیس پیوست  و توانست با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را هم با این تیم تجربه کرد. 

 تراکتور برای جذب نعمتی وارد مذاکره با پرسپولیس شده بود و براساس صحبت‌های خمز، این انتقال منوط به موافقت پرسپولیس و جدایی این بازیکن از سرخ‌پوشان بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار