بازدید 2826

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن؛

یحیی گل‌محمدی برخلاف بازی رفت مقابل گاندو‌ها این بار قصد دارد، امتیاز کامل مسابقه را کسب کند.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 20 January 2023

به گزارش تابناک، با شروع دور برگشت پرسپولیس با ۳۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و نسبت به استقلال رقیب سنتی و مدافع عنوان قهرمانی، ۵ فاصله امتیاز دارد.

این در حالی است که با فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل سرخ‌پوشان تا کنون حامد پاکدل و سیامک نعمتی را در لیست مازاد خود قرار دارند. همچنین مهدی ترابی به دلیل درگیری در بازی نساجی با محرومیت انضباطی مواجه شده، بنابراین او غایب بزرگ پرسپولیس مقابل ذوب آهن خواهد بود. از سوی دیگر شیخ دیاباته بعد چند هفته مصدومیت می‌تواند در دسترس تیم باشد و عیسی آل کثیر به صورت رسمی با تیم عقدقرارداد کرده و فرصت بازگشت دوباره به ترکیب را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. تارتار نشان داده همواره انگیزه زیادی برای تقابل با تیمی دارد که سابقه بازی در آن را دارد. با این اوصاف به نظر می‌رسد ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر باشد:

دروازه‌بان:

یحیی گل محمدی برای خط دروازه همچنان از علیرضا بیرانوند بهره خواهد گرفت. چرا که وی با تجربه بالای خود کمک زیادی به صدرنشینی پرسپولیس داشته است و در جام حذفی هم عملکرد وی نجات بخش سرخ‌پوشان مقابل ون پارس با انگیزه بود.

مدافعان:

در خط دفاع مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی زوج قابل اتکای سرخ‌پوشان هستند. دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان مدافع راست و احتمالاً علی نعمتی هم در سمت چپ دفاعی به میدان خواهد رفت. معمولاً دفاع پرسپولیس ثبات دارد مگر اینکه سمت چپ بنا به شرایط مسابقه کمی تغییر کند.

خط هافبک:

با توجه به غیبت ترابی، وحید امیری در این بازی به سمت چپ خط هافبک می‌رود. امید عالیشاه در سمت راست قرار می‌گیرد و به حملات کمک خواهد کرد. میلاد سرلک و سینا اسدبیگی به عنوان هافبک دفاعی در میدان حضور خواهد داشت و سروش رفیعی به عنوان بازیکن بازیساز در ترکیب قرار خواهد گرفت. البته رفیعی در بخش تهاجمی آزادی عمل بیشتری برای مهاجم تیم دارد.

خط حمله:

محمد عمری در هفته‌های اخیر نشان داده با وجود جوانی میتواند به سرخپوشان در گلزنی کم کند. تنها مشکل او برای در خط حمله قامت کوتاه وی است که توانایی او را در استفاده از ارسال‌ها کاهش می‌دهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، محمد عمری


منبع: ایلنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار