بازدید 8735
فوتو نیوز تابناک

آیا سوال‌های کنکور امسال لو رفت؟ / طرح مجلس برای مقابله با اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از صبح امروز در ۴۱۷ شهرستان، ۵۸۵ حوزه اصلی و ۲۰۴۱ حوزه فرعی آغاز شد. امروز صبح داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی رقابت خود را آغاز کرده‌اند. با وجود قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور، تعدادی از کانال‌های تلگرامی از انتشار سوالات کنکور در فضای مجازی خبر دادند و مدعی شدند که پرسش های کنکور را در اختیار دارند و براساس آن پاسخ سوالات را هم داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲ 19 January 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۲
میگه از ریاست جمهوری خسته شدم عجب افرادی دارن اونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
به نظرت حالا کی درست میگه تو این دنیا؟؟
وقتی پشت سر هم داره خبر لو رفتن درز میکنه با تکذیب کردن که ذهن مردم و دانش آموزان پاک نمیشه. از طرفی وقتی جواب سوالات هم منشر میشه قطعا لو رفته و شکی نیست. مگه کنکور پنج تا سوال داره که همزمان حل بشه ج.ابهاش هم منتشر بشه؟!!!!! وقتی سوال و جواب با هم منتشر میشن یعنی از خیلی وقت پیش سوالها لو رفته
مجلس طرحی برای مهار گرانی‌های اخیر دولت ناکارامد و نالایق فعلی ندارد که بتواند از حقوق به حق مردم ایران دفاع کند ؟؟؟؟ تورم و گرانی‌های لحظه‌ای کشور و ملت را از پای درآورده و همه‌ این موارد برمیگرده به ناکارآمدی شما محلسیان و دولت ...
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
از دست هیچ کس کاری برنمیاد. سقوط آزاد ارزش ریال شروع شده و با این روش ها نمیشه جلوش رو گرفت. دولت یارانه سنگینی رو حامل های سوخت میده و نمیتونه بنزین و گازوییل رو گرون کنه. همه ارگان ها و ادارات کارمند مازاد دارن و بدون
بهره وری فقط حقوق میخوان. همه صندوق های بازنشستگی ورشکسته هستند و بازنشستگان حقوق میخوان. بدون هیچ پشتوانه ای حقوق ها افزایش پیدا میکنه. تحریم باعث شده نتونیم نفت بفروشیم و دولت درآمدش رو از جیب مردم تامین میکنه. همون اندک نفتی هم که چین میخرید، روسیه نصف قیمت بهش میفروشه و دیگه از ما نمیخره. دولتمردان اگرچه انسان های بسیار مخلص و با ایمان و انقلابی هستند اما چون سواد کافی ندارند کاری از دستشون برنمیاد
سازمان یا گروه تروریستی باید به گروه یا سازمانی گفته بشه که اولا یک نهاد شبه نظامی باشه، بعد هم بصورت نامشروع از عملیاتهای مسلحانه استفاده کنه.

هیچکس در دنیا به ارتش هیتلر با اونهمه جنایتی که کرد و کلی هم ترور و غیره انجام داد نمیگه سازمان تروریستی. یا الان حتی ارتش خود روسیه که به اوکراین حمله کرده بعنوان گروه تروریستی شناخته نمیشه. چون نیروهای نظامی رسمی رو نمیشه تروریست خوند میشه جنایتکار و غیره خوند اما گروه تروریستی متفاوته.

یا همین الان برخی گروههای مسلح کردی که در ایران بارها عملیات مسلحانه انجام دادن و افرادی رو کشتن بطور رسمی در برخی کشورهای اروپایی دفتر دارند و از طرف برخی کشورهای غربی، گروه تروریستی شناخته نمیشن چون میگن دارن از حقوقشون دفاع میکنن که البته دروغ میگن اما همین نشون میده که به صرف شبه نظامی بودن نمیشه به گروهها گفت تروریستی.

در ضمن همین الان ارتش اسراییل هم اشغالگری کرده هم کلی جنایت کرده علیه فلسطینیها، هم در داخل فلسطین بارها عملیاتی انجام داده به قصد ایجاد وحشت در بین مردم، هم بارها عملیات ترور انجام داده در داخل و خارج مرزهاش. بازهم از طرف غرب یک سازمان تروریستی شناخته نمیشه.

غربیها که خودشون و متحدانشون عامل اصلی بوجود آوردن برخی از بدترین گروههای تروریستی مثل القاعده و داعش بودند به ایران میگن تروریست! در حالیکه این ایران بود که داعش رو شکست داد. اونوقت به گروههایی مثل حشد شعبی یا حوثی های یمن یا حماس یا حزب الله که همه از کشورهاشون در مقابل بیگانگان دفاع کردند رو میگن تروریست. از نظر رفتاری هم هرچی باشه این گروهها بسیار بهتر از گروههایی مثل داعش و القاعده و طالبان هستند که با حمایت غرب و متحداشون بوجود آمدند.

اگر سپاه قرار باشه به خاطر برخورد با معترضان در لیست تروریستی قرار بگیره که برخورد اصلی رو خود نیروی انتظامی انجام داده. در ضمن معنی تروریسم با سرکوب هم متفاوته اگر حتی سپاه متهم به سرکوب باشه. اگر بحث خفقان باشه چرا ارتش کره شمالی در لیست تروریستی قرار نگرفته؟ یا مثلا عربستان؟

در واقع این مسائل علاوه بر اینکه نشون میده بحث تروریسم یک بحث کاملا ابزاری شده، نشون میده که غرب میخواد قدرت ایران رو تضعیف کنه. میدونه سپاه مهمترین ستون قدرت نظامی کشوره. یک عده ایرانیهای خارج نشین هم میخوان به خیال خودشون با این کارها زمینه حمله به ایران رو فراهم کنند و فکر میکنن که الان زمان جرج بوشه که آمریکا بخواد به هرجایی حمله کنه. الان انقدر توزان قدرت در دنیا تغییر کرده که فکر نمیکنم اصلا آمریکا حداقل در دوران بایدن فکر چنین کاری هم بکنه. ترامپ هم نکرد چه برسه به بایدن.
حالا اروپا بیچاره میشه دیگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
در مورد اروپا نظری ندارم
ولی جالبه چند ماه پیش در مذاکرات برجام ایران قبول کرده بود آمریکا سپاه را از لیست خارج نکند تا مذاکرات به نتیجه برسد! جالب تر اینکه جناب پرزیدنت می گفت با این کار ما برنده شدیم چون آنها در ازایش خواستار معافیت از انتقام خون سردار سلیمانی بودند.
وزارت علوم با این همه تشکیلات بی در و پیکر و پرسنل بیکار جز زمینه سازی برای فساد هیچ کار دیگری نمی کند فقط بروید ساحتمان وزارت علوم ساختمان سجاد و بقیه تشکیلات این وزارت خانه ببینید چقدر آدم بیکار حقوق بگیر دارند هر کدام هم یک مدرک دکتر چسبانده اند به خودشان و عملا کاری نمی کنند جز حقوق گرفتن از جیب ملت همین تشکیلات خودش صندلی فروشی می کند بقیه جاها نیز از اینجا بدتر هستند وزارت علوم فقط یک نمونه بسیار کوچک است شورای شهر چمران را هم دیدیم که ۱۵ نفر برای نام گذاری یک خیابان ضدها میلیارد تومان رانت برای خودشان درست می کنند.
خیلی هم خوب است و ما هم تمام ۲۷ کشور اتحادیه اروپا و امریکا و انگایس و هر کشوری که در جهان سپاه را تحریم کرده است
و در لیست تروریستی قرار داده را تحریم کنیم و در لیست تحریم و تروریستی خود قرار دهیم

ولی اینکه رفیق شریعتمداری کیهان میگوید: که به زندان حمید نوری حمله کنیم
و او را آزاد کنیم و بازجویان و نگهبانان و قضات سوئدی را دستگیر و به ایران بیاوریم !!!؟؟؟؟

را فعلا و بالا غیرتاً اجرا نکنیم که اینروزها حال شریعتمداری
خوب نیست .
مجلس کاری نمیتونه بکنه
از خانم الهه خدایی فرزند آقای دکتر خدایی رئیس سابق سازمان سنجش که در دانشکده کامپیوتر دانشگاه شریف تحصیل کردند چه خبر؟ اینجا مملکت خیلی گل و بلبلی داریم. هرکس خودش کاره‌ای هست پشتش رو بسته و بعد نصیحت و مجازات و فشار فقط برای مردم بی‌پناه هست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل