بازدید 7438
۱

پیامک‌های ارسالی درباره قطعی اینترنت

سازمان سنجش با ارسال پیامکی به شهروندان نسبت به قطع اینترنت در مناطق مختلف کشور اطلاع رسانی کرد.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ 18 January 2023


به گزارش تابناک، سازمان سنجش آموزش کشور، پیامکی را به شهروندان ساکن در حوزه‌های کنکور در رابطه با قطع اینترنت ارسال کرد.

در متن این پیامک آمده است:« به اطلاع می‌رساند به منظور جلوگیری از سوءاستفاده و تقلب برخی افراد سودجو و فرصت طلب و با ابلاغ شورای امنیت کشور، اینترنت حوزه برگزاری آزمون سراسری منطقه سکونت شما در صبح روز پنجشنبه و جمعه این هفته قطع خواهد شد. از اینکه ما را در برگزاری هر چه بهتر این آزمون یاری می‌کنید، سپاسگزاریم.»

پیامک‌های ارسالی درباره قطعی اینترنت

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات نیز امروز در حاشیه هیأت دولت گفت: درباره قطع اینترنت به خاطر کنکور نیز اظهار کرد: هفته پیش گفتم و الان هم می‌گویم، بر اساس مصوبه شورای امنیت کشور درخواستی را وزارت علوم مطرح کرده بود، برای قطع سراسری اینترنت که ما اعلام کردیم با قطع سراسری اینترنت مخالفیم و با قطع سراسری هم موافقت نشد، آنچه از فردا اتفاق می افتد از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در محدوده‌های حوزه‌های برگزاری کنکور است که آن هم با اطلاع قبلی قطع می‌شود. اینترنت ثابت به هیچ وجه قطع نمی شود. ما به دوستانمان در وزارت علوم توصیه کردیم که باید از ابزارهای جدید برای مقابله با تقلب استفاده کنند. ما هم دغدغه آنها را درک می کنیم، مجموعه دولت به سمتی می رود که این نگرانی‌ها را با استفاده از روش‌های جدید کاهش دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱
عالیه
امیدوارم حق به حقدار برسه
خداکنه یه روز هم پیامک بدن که سهمیه های نابجا هم قطع شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار