بازدید 2263

کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشور

کد خبر: ۱۱۶۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ 18 January 2023

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان،‌ کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و یزد بارش پیش‌بینی می‌شود که در ارتفاعات به شکل برف رخ می‌دهد و این سامانه به تدریج از جنوب شرق کشور خارج می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه در جنوب شرق کشور رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود، ادامه داد: در نوار شرقی کشور و بخش‌هایی از مرکز و جنوب کشور به‌ ویژه در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد همراه با کاهش نسبی دما را شاهد هستیم.

این کارشنا سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای نوار غربی کشور جو آرام همراه با افزایش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود، افزود: در سواحل دریای خزر، جنوب بوشهر، فارس، غرب هرمزگان و بوشهر رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آب‌های خلیج فارس مواج است و صیادان و فعالان دریایی باید به افزایش طول موج توجه داشته باشند، از تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری و غبارآلود است و بیشینه دمای پایتخت به ۹ درجه بالای صفر و کمینه دمای آن فردا به یک درجه زیر صفر می‌رسد.

رفیعی اظهار کرد: بوئین و میان‌دشت ۱۸ درجه زیر صفر، فرودگاه اردبیل۱۷ درجه زیر صفر و آوج با دمای ۱۵ درجه زیر صفر سردترین مناطق کشور بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان