بازدید 2677

ماجرای دعوای مرگبار ۲ پسر عمو

کد خبر: ۱۱۵۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ 14 January 2023

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری قاتل فراری درشهر کرمانشاه خبر داد که به دنبال اختلافات شخصی دست به قتل پسرعموی خود زده بود.

به گزارش عرشه آنلاین، جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی جوان ۲۸ ساله‌ای در شهر «کرمانشاه» و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در گشت زنی‌های هدفمند خود موفق به شناسایی و کشف خودروی سمند متعلق به جوان مفقود شده در حاشیه شهر کرمانشاه شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان این که کارآگاهان درادامه تحقیقات خودپی بردند که فرد گم شده با پسرعموی خود دچاراختلافات قبلی است، خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان می‌داد از زمان مفقود شدن جوان ۲۸ ساله، این فرد هم متواری شده و اثری از وی نیست.

وی یادآور شد: با به دست آمدن این سرنخ، ماموران آگاهی تمرکز خود را روی دستگیری پسرعموی فراری معطوف کردند و توانستند با شناسایی مخفیگاهش، او را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: متهم ۳۴ ساله در بازجویی‌ها اعتراف کرد پسرعموی خود را به دلیل اختلافات شخصی به ضرب گلوله به قتل رسانده و پیکرش را هم در محور کرمانشاه - روانسر به خاک سپرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست