بازدید 3059

۹ مسموم و یک فوتی در ۳ حادثه گازگرفتگی اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۳ حادثه گازگرفتگی ۱۲ ساعت اخیر در استان اصفهان ۹ مسموم شده و یک فوتی داشت.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ 12 January 2023

به گزارش «تابناک»، عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث گازگرفتگی ۱۲ ساعت اخیر در استان اصفهان اظهار داشت: نخستین حادثه ساعت ۲۰ و ۱۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه به علت اختلال در آبگرمکن رخ داده، ابراز داشت: محل این حادثه خمینی شهر خیابان امیرکبیر گزارش شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی ۱۱۵ برای این حادثه اضافه کرد: چهار نفر شامل ۲ خانم و یک مرد و یک کودک پسر در این حادثه مسموم شدند که برای درمان به بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی شهر منتقل شدند.

وی همچنین به حادثه دیگر گازگرفتگی در شهرضا منطقه اسلام آباد اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی علت این حادثه را استفاده از ذغال و کاغذ برای گرم کردن سوله اعلام کرد و افزود: یک واحد امدادی ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه یک نفر آقا در این حادثه جان خود را از دست داد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان سومین حادثه گازگرفتگی را در شهرستان لنجان منطقه قلعه قاسم اعلام کرد و ادامه داد: این حادثه نیز ۱۰ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه علت این حادثه نیز استفاده از ذغال برای گرم کردن اتاق باغ بوده است، ادامه داد: برای این حادثه نیز یک واحد امدادی ۱۱۵ اعزام شد.

عابدی با بیان اینکه در این حادثه نیز پنج نفر شامل ۳ خانم و ۲ کودک مسدوم شدند، ادامه داد: این افراد مراقبت‌های سرپایی را دریافت و به اعزام برای مراکز درمانی رضایت ندادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی