بازدید 3154

برف و باران در محورهای ۱۱ استان و انسداد ۲۱ جاده کشور

کد خبر: ۱۱۵۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 11 January 2023

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۱ استان کشور خبر داد و گفت: ۲۱ محور مسدود است.

به گزارش میزان، سرهنگ احمد شیرانی گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور هم اکنون شاهد بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های تهران، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سمنان هستیم، همچنین در برخی از محور‌های استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، قم و مرکزی نیز بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: در همین راستا نیز رانندگان باید توجه داشته باشند که استفاده از زنجیرچرخ در محور‌ها و گردنه‌های کوهستانی برف‌گیر الزامی است، رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز موضوع دیگری است که رانندگان باید در شرایط برفی و بارانی رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین از مه گرفتگی در ارتفاعات استان‌های ایلام، اصفهان، خوزستان و بوشهر خبر داد و گفت: در این شرایط رانندگان حتما باید چراغ وسیله نقلیه خود را روشن کرده و با سرعت مطمئنه و دقتی مضاعف رانندگی کنند.

شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین – کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است. همچنین وضعیت مشابه از شهرک جهان نما تا ورد آورد وجود دارد و در مقاطعی از طول محور شهریار – تهران هم ترافیک پرحجم گزارش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار