بازدید 7295
۴
بیرانوند جلوی فاجعه را گرفت

جام حذفی: وَن اصفهان به پرسپولیس سواری نداد!

پرسپولیس در این مسابقه چهار بار به تیر دروازه ون پارس کوبید اما بازی منظم و دفاع شجاعانه میهمان اصفهانی ، شاگردان یحیی گل‌محمدی را آزار داد و آنها را برای صعود جان به لب کرد
کد خبر: ۱۱۵۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ 10 January 2023

تیم پرستاره پرسپولیس مقابل تیم لیگ یکی و اصفهانی ون پارس، تا آستانه حذف پیش رفت و در ضربات صعود با درخشش بیرانوند صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی، در ورزشگاه آزادی مقابل ون پارس اصفهان تیمی که سه سال از تاسیس‌ آن می‌گذرد قرار گرفت و این مسابقه ۱۵۰ دقیقه‌ای با برتری سرخپوشان در ضربات پنالتی پایان یافت.

جام حذفی: وَن اصفهان به پرسپولیس سواری نداد!

دو مدافع پرسپولیس یعنی گئورگی گولسیانی در دقیقه 59 و مرتضی پورعلی‌گنجی در دقیقه 77، گل‌های سرخپوشان را به ثمر رساندند و ایمان کیانی در دقیقه 10 و ابوذر صفرزاده در دقیقه 66 برای تیم دسته اولی ون پارس گلزنی کردند. پرسپولیس در ضربات پنالتی چهار بر یک برنده شد.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری (119 - علیرضا بیرانوند)، دانیال اسماعیلی‌فر (106 - میلاد سرلک)، علی نعمتی (46 - امید عالیشاه)، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی (5+105 - فرشاد فرجی)، سینا اسدبیگی، سیامک نعمتی (46 - مهدی عبدی)، سروش رفیعی (77 - وحدت هنانوف)، مهدی ترابی،  وحید امیری و محمد عمری.

ترکیب ون پارس: احمد مهرابی، میثم جودکی، محمدرضا شیرزادی، ایمان کیانی، علی آزادمنش، حسین فلاحیان (119 - نوید تجلی‌نژاد)، محمد امین کاویانی (64 - ایمان شوریابی)، محمد امینی، ابوذر صفرزاده (1+90 - رضا کرملاچعب)، پوریا قشلاقی و رضا حبیب‌زاده.

داور: سعاد وفاپیشه

 

پرسپولیس در این مسابقه چهار بار به تیر دروازه ون پارس کوبید اما بازی منظم و دفاع شجاعانه میهمان اصفهانی ، شاگردان یحیی گل‌محمدی را آزار داد و آنها را برای صعود جان به لب کرد.

 

گزارش ضربات پنالتی 

پرسپولیس

ضربه اول: مهدی ترابی پشت ضربه اول ایستاد و ضربه اش را زد که با وجود اینکه توپ به دست احمد مهرابی برخورد کرد اما تبدیل به گل شد.

ضربه دوم: فرشاد فرجی پشت ضربه قرار گرفت و ضربه اش را زد که توپ به کنج دروازه رفت.

ضربه سوم: مرتضی پورعلی گنجی با یک ضربه محکم، ضربه اش گل کرد.

ضربه چهارم: محمد عمری ضربه اش را زد و توپ پس از برخورد به تیر، تبدیل به گل شد.

ضربه پنجم:

ون پارس اصفهان

ضربه اول: ایمان کیانی پشت ضربه قرار گرفت و ضربه اش را زد که علیرضا بیرانوند به زیبایی هرچه تمام تر توپ را مهار کرد.

ضربه دوم: علی آزادمنش به راحتی هرچه تمام تر ضربه اش را تبدیل به گل کرد.

ضربه سوم: ضربه افتضاح شوریایی را علیرضا بیرانوند گرفت.

ضربه چهارم: _

ضربه پنجم: _

جام حذفی: وَن اصفهان به پرسپولیس سواری نداد!

شرح گل‌ها 

پرسپولیس صفر- ون پارس یک (دقیقه ۱۰: ایمان کیانی): ایمان کیانی، کاپیتان ون پارس پشت ضربه پنالتی‌ای که با هند علی نعمتی به دست آمده بود ایستاد و با پای چپ توپ را به گوشه سمت چپ دروازه پرسپولیس فرستاد. گوهری جهت توپ را تشخیص داد اما موفق به مهار نشد.

پرسپولیس یک- ون پارس یک (دقیقه ۶۰: گئورگی گولسیانی): مدافع گرجستانی پرسپولیس پشت ضربه پنالتی ایستاد و درحالی که مهرابی جهت را درست تشخیص داده بود توپ را به سمت چپ دروازه ون پارس فرستاد تا بازی مساوی شود‌.

پرسپولیس یک - ون پارس دو (دقیقه ۶۶: ابوذر صفرزاده): در شرایطی که پرسپولیس برای مساوی کردن بازی تلاش بسیاری کرده بود ون پارس بار دیگر با یک حمله پیش افتاد؛ سانتر کوتاه از سمت چپ روی پای ابوذر صفر زاده نشست تا تیم اصفهانی برای بار دوم پیش بیفتد.

پرسپولیس دو - ون پارس دو (دقیقه ۷۷: مرتضی پورعلی گنجی): سانتر مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی به تیرک برخورد کرد و در برگشت توپ امید عالیشاه به مدافعان برخورد کرد و این بار در ریباند مرتضی پورعلی‌گنجی توپ را وارد دروازه حریف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
مگه ترابی محروم نبود؟
فوتبال بدون تماشاچی به فنا دادن ورزش فوتباله
تیم ون خوب وجوانمردانه وبدون ضد فوتبال بازی کرد حتی اگر پرسپولیس بزرگ می باخت اشکالی نداشن چون در برابر یک تیم خوب بازنده می شد . درکنار زمین نه مربی عربده کش داشتن ودرزمین بازیکن تنها جوانمرد بودن باخت به چنین تیمهایی دل سوز نیست با افتخار هست به امید صعود چنین تیمی به لیگ برتر خلیج فارس ایران
سلام این نشون میده لیگ برتر ما همون در حد لیگ 2 و 3 هست پارسال هم استقلالی ها جلوی 90 ارومیه کم آوردن خخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی