بازدید 3794

فردیناند: منچستریونایتد باید طارمی را فورا بخرد

کد خبر: ۱۱۵۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ 10 January 2023

روزنامه «مترو» درباره برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه منچستریونایتد برای جذب مهاجم نوشت: شیاطین سرخ در نقل‌وانتقالات زمستانی به‌دنبال جذب یک مهاجم است و مذاکرات پیشرفته‌ای برای جذب وخورشت انجام داده است.

این مهاجم هلندی که در تیم برنلی عضویت دارد، به‌صورت قرضی برای بشیکتاش به میدان می‌رود، با این حال اولین پیشنهاد منچستریونایتد برای متقاعد کردن بشیکتاش در راستای لغو قرارداد وخورشت نتیجه‌ای نداشت.

ریو فردیناند، مدافع منچستریونایتد ظرف سال‌های 2002 تا 2014 حس می‌کند که یونایتد باید مهدی طارمی را به خدمت بگیرد؛ بازیکنی که 14 گل در 20 مسابقه به ثمر رسانده است و با زدن دو گل به انگلیس، عملکرد تأثیرگذاری در جام جهانی 2022 ارائه کرد. قرارداد طارمی با پورتو سال آینده به پایان می‌رسد و 60 میلیون یورو بند جدایی دارد.

زمانی که بحث انتقال وخورشت به یونایتد مطرح شد، فردیناند در برنامه «Vibe with Five» اظهار داشت: اگر من بودم، طارمی را جذب می‌کردم.

وی همچنین در مورد اولویت شیاطین سرخ برای خرید مهاجم تصریح کرد: یونایتد باید هری کین را در اولویت قرار بدهد. از هواداران تاتنهام عذرخواهی می‌کنم؛ شما هیچ جامی نمی‌برید و کین در تیم شما قهرمان هیچ جامی نمی‌شود! یونایتد در تابستان باید یک مهاجم شماره 9 برای سه یا چهار سال آینده به خدمت بگیرد تا هر سال 20 تا 25 گل به ثمر برساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان