بازدید 26381
۸
نگذار دهانم باز شود و ماجرای آن شب را بگویم

منصور برزگر، عباس جدیدی را تهدید به افشاگری کرد

کد خبر: ۱۱۵۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱ 09 January 2023

حضور آزمایشی کامران قاسمپور قهرمان دو سال اخیر وزن 92 کیلوگرم در وزن 97 کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر در جام جهانی آمریکا، انتقادات زیادی را به دنبال داشت. از آنجایی که حسن یزدانی پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران در وزن 86 کیلوگرم حضور دارد، قاسمپور یک وزن بالاتر رفت اما وزن 92 کیلوگرم جزو اوزان المپیکی نیست و او چاره‌ای به‌جز افزایش دوباره وزن ندارد.

منصور برزگر، عباس جدیدی را تهدید به افشاگری کرد

عباس جدیدی قهرمان سابق جهان و دارنده مدال نقره المپیک از این موضوع بهانه‌ای برای یادآوری اتفاقات دوران کشتی خودش و انتقالش به وزن بالاتر ساخت. او نقبی به اتفاقات المپیک 2000 سیدنی زد و مدعی شد رفتاری مشابه با او صورت گرفته و اگر جورکش نبوده، رسول خادم و علیرضا حیدری خواب تیم ملی را نمی‌دیدند!

او اتهاماتی را هم متوجه منصور برزگر سرمربی وقت تیم ملی کرد و گفت: آقای برزگر، آقای خادم و صنعتکاران آمدند، امیر خادم را یک‌جوری وارد تیم ملی در المپیک سیدنی کردند که نتیجه‌اش این شد که نه امیر خادم مدال گرفت، نه علی حیدری و نه من. در صورتی که دست به ما نمی‌زدند هم علی حیدری طلا می‌گرفت و هم من. دو طلای المپیک سیدنی را این آقایان با تصمیم‌گیری غلط به باد دادند.

حالا منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی پاسخ تندی به ادعاهای جدیدی داده است.

برزگر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در واکنش به سخنان عباس جدیدی اظهار داشت: بهتر است دهانم را باز نکنم زیرا در این صورت عباس جدیدی حرفی برای گفتن نخواهد داشت او می‌داند من می‌خواهم از چه چیزی صحبت کنم.

پیشکسوت و سرمربی اسبق تیم ملی در ادامه به ایرنا گفت: عباس جدیدی بهتر است آن شبی که به خانه ما آمد به خاطر بیاورد. من هنوز شاهد آن شب را دارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۸
آقای بزرگر اوفو بعهدکم مردان وپهلوانان مردیشان در همین دوران تثبیت میشود پس المجالس باالامانه
آقا مرام پهلوانی را پاس بدارید .
شما که تا اینجاش گفتی جون ما بقیه شو بگو موردم از فضولی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
می خواد بگه یکنفر جدیدی را چپانده تو تیم ملی
از قدیم گفتن حرف ناگفته نمی مونه . بالاخره یک روزی و یک جایی گفته میشه
این بگم بگم ها و گروکشی‌ها کار بچه‌هایت. آقایان اول کمی بزرگ بشین. کارهایی را کهدانجام دادین را بگین، مسولیتش را هم قبول کنین.دیگه هم بگم بگم راه نندازین!
ماجرای خوابگاه نصرت؟ُ
ازجدیدی بعید نیست .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل