بازدید 49757
۳
گانگستری به نام آنتونی استوکس

جزئیات بازداشت مهاجم کوکایینی پرسپولیس بعداز تعقیب و گریز

آنتونی استوکس در بازجویی اولیه پلیس مدعی شد این مقدار کوکائین را برای مصرف شخصی در همان روز خریداری کرده بود!
کد خبر: ۱۱۵۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ 08 January 2023

سایت «دیلی استار» گزارش داد که آنتونی استوکس، مهاجم پیشین تیم ملی ایرلند و باشگاه پرسپولیس به‌خاطر رانندگی خطرناک و کشف مواد مخدر، ساعات ابتدایی صبح روز جمعه 15 دی در دوبلین دستگیر شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آنتونی استوکس در بازجویی اولیه پلیس مدعی شد این مقدار کوکائین را برای مصرف شخصی در همان روز خریداری کرده بود!

وی پیش‌تر به‌خاطر نادیده گرفتن حکم دادگاه برای حضور در جلسه استماع دادگاه اسکاتلند، در این کشور تحت تعقیب قرار دارد.

مأموران پلیس پس از بررسی یک خودرو با رانندگی خطرناک، آن را مورد تعقیب قرار دادند. استوکس و یک مرد حدوداً 30 ساله که همراه او در خودرو بودند،‌ پس از مشاهده اخطار پلیس اقدام به فرار کردند که پلیس ایرلند هم آنها را تعقیب کرد.

جزئیات بازداشت مهاجم کوکایینی پرسپولیس بعداز تعقیب و گریز

استوکس و همراهش تصمیم گرفتند خودرو را رها و با پای پیاده فرار کنند که در ادامه بازداشت شدند. هنگام جستجوی خودرو، پلیس میزانی از ماده‌ای را کشف کرد که مشکوک به مواد مخدر است و حدود 4 هزار و 500 یورو ارزش دارد. دیلی‌میل نوشته این ماده، کوکائین بوده است. 

سخنگوی گاردای (پلیس ملی ایرلند) اعلام کرد: گاردای دو مردِ حدوداً 30 ساله را در ساعات ابتدایی جمعه صبح دستگیر کرد. این اقدام در ارتباط با رانندگی خطرناک در دوبلین و کشف مقداری مواد مخدر در خودرو انجام شد. هر دو در ایستگاه کراملین گاردا تحت بند 4 قانون عدالت کیفری بازداشت شدند. آنها از آن زمان به قید وثیقه آزاد شده‌اند و قرار است در تاریخ بعدی در دادگاه حاضر شوند.

پیش‌تر نشریه «سان» اسکاتلند گزارش داده بود که استوکس به اتهام نقض حریم خصوصی نامزد سابق خود، با ارسال پیامک‌های توهین‌آمیز و سرپیچی از دستور قضایی در خصوص ممنوعیت تماس با این زن و مادر او، در دادگاهی در شهر همیلتون واقع در شمال اسکاتلند حضور پیدا کرده بود. اتهام حمله فیزیکی به یک توریست انگلیسی در یک کلوپ شبانه در دوبلین سبب شد پرونده‌ای برای استوکس در دادستان ایرلند تشکیل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۳
پول های مفت که از جیب ملت هبه کردند اینگونه خرج می شود
سلام خسته نباشید .این طور مبهم تیتر زدن برای جلب خواننده خوب شاید باشد اما همه مهاجم های پرسپولیس را در مظان تهمت قرار دادن خلاف شرع است زیرا بسیاری فقط تیتر را می خوانند حداقل بفرمایید مهاجم اسبق گرچه مشکل شرعی را حل نمی کند امااذهان را کمتر دچار سوء ظن می کند
این یارو 3 تا بازی هم برای پرسپولیس نکرده!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان