بازدید 3483

تازه‌ترین آمار ابتلا و فوت بر اثر کرونا در جهان

طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا در جهان، ۶۶۷ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۵۶ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۱۱ نفر جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 06 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۶۷ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۵۶ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۱۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

در ژاپن ۲۲۶ هزار ۹۰۴ مورد جدید ابتلا و ۳۳۴ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۵۸ هزار و ۴۹۶ نفر رسیده است.
آمریکا نیز هنوز از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها در صدر است. تاکنون ۱۰۳ میلیون و ۴۸ هزار و ۸۸۵ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۲۰ هزار ۸۰۴ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۳۰ هزار ۴۹ مورد جدید به شمار بیماران و ۲۲۰ مورد مرگ به تلفات کرونا در آمریکا اضافه شد.

در برزیل روز گذشته ۲۸ هزار و ۴۹ مورد جدید ابتلا به کرونا و ۱۸۳ مورد مرگ ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۶۹۴ هزار و ۶۲۵ نفر رسیده است.

در فرانسه ۱۱ هزار ۵۳۷ مورد جدید ابتلا و ۱۴۳ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۱۶۲ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است.

در هنگ کنگ دیروز ۱۸ هزار و ۴۲۲ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۶۸ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۱۲ هزار و ۱۴۹ مورد رسید.

در کره جنوبی دیروز ۶۴ هزار و ۱۰۶ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۶۶ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۳۲ هزار و ۴۲۱ مورد رسید.

در مجارستان روز گذشته ۲ هزار و ۹۲۱ مورد جدید ابتلا به کرونا و ۵۱ مورد مرگ ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۴۸ هزار و ۵۴۶ نفر رسیده است.

در روسیه روز گذشته ۳ هزار و ۲۷۴ مورد ابتلای جدید و ۴۷ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۹۳ هزار و ۹۴۵ مورد رسید.

درتایوان دیروز ۳۱ هزار و ۵۱۴ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۴۵ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۱۵ هزار و ۳۸۳ مورد رسید.

در استرالیا دیروز ۱ هزار و ۶۲۹ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۳۰ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۱۷ هزار و ۱۱۲ مورد رسید.

در فلسطین اشغالی دیروز ۱ هزار و ۳۸۶ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۷ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۱۲ هزار و ۷۹ مورد رسید.

در لهستان دیروز ۵۲۶ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۲ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۱۱۸ هزار و ۵۶۷ مورد رسید.

در دانمارک دیروز ۸۷۰ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۲ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۷ هزار و ۸۷۶ مورد رسید.

در شیلی دیروز ۴ هزار و ۸۹۵ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۱ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۶۳ هزار و ۲۵۴ مورد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست