بازدید 12939
رفتار دور از شان و غیرورزشی با پهلوان کشتی ایران

رسول خادم را به زورخانه و مراسم شهید راه ندادند!

کد خبر: ۱۱۵۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹ 03 January 2023

اولین مرد طلایی ورزش ایران در المپیک بعداز انقلاب، را به زورخانه راه ندادند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ رییس پیشین فدراسیون کشتی که به دعوت خانواده شهید برای حضور در زورخانه شهدای قزوین راهی این شهر شده بود، اجازه ورود پیدا نکرد.

رسول خادم که در اینستاگرام با عنوان مستعار قمارباز مطالبی انتقادی در مورد مسائل اجتماعی و مشکلات مردم منتشر می‌کند، با برخورد برخی جریانات مواجه شده است. 

خانواده شهید اسدی از رسول خادم برای حضور در مراسمی به میزبانی زورخانه شهدای قزوین دعوت کردند اما در اتفاقی عجیب، درِ زورخانه به روی قهرمان سابق جهان و المپیک باز نشد.

رضا لایق مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در المپیک‌های 2012 لندن و 2016 ریو در این باره نوشت: تاریخ تکرار شد. شرمساری برای قزوین. درب زورخانه را به روی رسول خادم بستند. رسول خادم از سوی خانواده شهید اسدی جهت حضور در زورخانه شهدای قزوین دعوت شده بود که در جریان بر هم خوردن برنامه قرار گرفت. جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران و علاقمندان به ورزش زورخانه نیز جهت مراسم دعوت شده بودند که متاسفانه مراسم منتفی شد.

رسول خادم را به زورخانه و مراسم شهید راه ندادند!

البته دبیر سابق فدراسیون کشتی اشاره‌ای به برهم‌زنندگان برنامه نداشت و اعلام نکرد چه فرد یا نهادی مانع ورود اسطوره کشتی ایران به زورخانه شده است. 

رسول خادم قهرمان سابق جهان و المپیک، رییس پیشین فدراسیون کشتی و عضو سابق شورای شهر تهران است که در چهار ماه گذشته، مواضع انتقادی اعتراضی با اکانت اینستاگرامی «قمارباز» در خصوص حوادث اخیر اتخاذ کرده است.

رسول خادم را به زورخانه و مراسم شهید راه ندادند!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی