بازدید 3936
۲

آمادگی پلیس برای اجرای مصوبات کمیته آلودگی هوا

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که در راستای کاهش آلودگی هوا در شهر تهران پلیس آمادگی اجرای کامل مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا را دارد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ 02 January 2023

به گزارش «تابناک»، سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات پلیس برای کاهش آلودگی هوا در تهران گفت:‌ موضوع آلودگی هوا، موضوعی نیست که در آن فقط یک یا دو دستگاه مسئولیت داشته باشند و بلکه دستگاه‌های زیادی در این حوزه دارای مسئولیت هستند و باید وظایف خود را انجام دهند. اتفاقا همانطور که قبلا هم گفته بودم، یکی از این موارد توجه به قانون هوای پاک است و لازم است که تمام دستگاه‌ها به وظایفی که براساس این قانون برایشان تعریف شده عمل کنند.

وی با بیان اینکه پلیس نیز به وظایفی که در این قانون برایش تصویب شده عمل می‌کند، گفت:‌ علاوه بر آن ما اعلام می‌کنیم که آمادگی اجرای کامل مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران را داریم. به عنوان مثال همین اجرای طرح زوج و فرد از در منازل بعد از چندین سال دوباره در جلسه‌ای با حضور وزیر کشور تصویب شد و ما هم اجرای آن را پذیرفتیم و این طرح به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره احتمال ممنوعیت تردد پلاک‌ شهرهای دیگر و نیز اجرای دیگر محدودیت‌های تردد در معابر تهران در هنگام آلودگی هوا نیز گفت: مبنای ما بر اساس مصوباتی است که از کمیته اضطرار آلودگی هوا اعلام می‌شود و اینطور نیست که ما خودسرانه آن را اجرا کنیم. تاکنون چنین مصوبه‌ای نداشتیم و ما هم چنین چیزی را اجرا نکرده‌ایم. موضوعات مختلف در جلسات تخصصی مطرح شده و در این جلسات کارشناسان پلیس نیز حضور داشته و نظرات خود را ارائه می‌دهند. در نهایت هم آنچه که به تصویب برسد و اجرایش بر عهده پلیس قرار داشته باشد اجرا خواهد شد.

رحیمی افزود:‌ مواردی هم که در قانون پیش‌بینی شده، مانند برخورد با خودروهای آلاینده، فاقد معاینه فنی و ... همواره و در تمام روزهای سال اجرا می‌شود و موضوعی نیست که اجرایش موقتی و مقطعی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
مرسی که هستید ! ماشاا... فقط برای بگیر و ببند و راه نده و جریمه کن و ... همه حضور فعال دارند. ولی یه کدوم آمادگی اجرای سایر مصوبات خودشون برای هوای پاک رو نداره ...
اگر چیزی به اسم کارگروه تخصصی در این کشور وجود داشت و واقعا کاربرد داشت ، وضع هوا این نبود !!!
انقدر همه در دولت بهم باج می دن ، جایی برای اجرای واقعی قانون نمی مونه ! حتی قانون رو برای حساب های بین خودشون تغییر میدن !!! مثل انتخاب زاکانی به سمت شهردار .
امیدی به پیشرفت و حل مشکلات نیست .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها