بازدید 14207
۲

پست احساسی لیونل مسی در پایان سال میلادی

لیونل مسی، قهرمان جام جهانی، پیامی زیبا به مناسبت سال نو میلادی را پس از موفقیت در سال 2022 منتشر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 01 January 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی با انتشار تصاویری همراه با خانواده‌اش در سال جدید میلادی، از هوادارانش به خاطر همه محبت‌هایی که در سال 2022 دریافت کرده، تشکر کرد.

مسی پس از اینکه کشورش را به اولین قهرمانی خود در جام جهانی از زمان مارادونا در سال 1986 رساند، نوشت: «رویایی که همیشه دنبالش بودم، سرانجام محقق شد».

مسی در پست اینستاگرامی خود نوشت: "سالی که هرگز فراموش نمی‌کنم به پایان رسید. رویایی که همیشه دنبالش بودم بالاخره محقق شد. اما اگر نتوانم آن را با خانواده‌ای فوق العاده، بهترین خانواده ممکن و دوستانی که همیشه از من حمایت می‌کردند و هر بار که زمین می خوردم اجازه نمی دادند روی زمین بمانم، به اشتراک بگذارم، ارزشی نداشت.

همچنین می‌خواهم خاطره‌ای خاص برای همه افرادی که من را دنبال می‌کنند داشته باشم، شگفت‌انگیز است که بتوانم این مسیر را با همه شما به اشتراک بگذارم. رسیدن به جایی که به آنجا آمده‌ام بدون تشویق‌های زیادی که از همه مردم کشورم، مانند پاریس، بارسلون و بسیاری از شهرها و کشورهای دیگری که از آن‌ها عشق دریافت کرده‌ام، غیرممکن بود.

ای کاش امسال نیز برای همه فوق العاده باشد و برای شما آرزوی سلامتی و قدرت می‌کنم تا در سال 2023 شاد بمانید. یک آغوش بزرگ برای همه!"

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
اینم برای خودش خوشه.
عالی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل