بازدید 13835

کی‌روش با قطر بست؛ استارت مذاکره از جام‌جهانی بود!

مشخص شده که این نگرانی مدیران ارشد فدراسیون بی‌مورد بوده و پیام دستیار کی‌روش برای مذاکره بعداز تعطيلات کریسمس هم دروغ بود، چراکه کی‌روش از همان قطر با تیم میزبان مذاکره کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ 31 December 2022

سرانجام مسیر کارلوس کی روش پرتغالی و تیم ملی ایران از یکدیگر جدا شد، البته نه بخاطر عدم تمایل فدراسیون فوتبال ایران!

به گزارش تابناک ورزشی؛ از چند روز پیش رسانه های قطری اعلام کردند کارلوس کی روش سرمربی بعدی تیم ملی قطر خواهد بود و به زودی این موضوع رسما اعلام می شود.

اما امروز چند رسانه قطری ابعاد جدیدی از مذاکره کارلوس کی روش با قطری ها را فاش کردند؛ گویا مذاکره کارلوس کی روش با مدیران فدراسیون فوتبال قطر بعد از حذف ایران از رقابت های جام جهانی آغاز شده است.

کی‌روش با قطر بست؛ استارت مذاکره از جام‌جهانی بود!

این در حالی است که مهدی تاج طی چند وقت اخیر بارها از کارلوس کی روش به عنوان یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2023 نام برده بود. حتی برخی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در دیدار با رئیس بابت تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش به او هشدار داده بودند.

حالا مشخص شده که این نگرانی مدیران ارشد فدراسیون بی‌مورد بوده و پیام دستیار کی‌روش برای مذاکره بعداز تعطيلات کریسمس هم دروغ بود، چراکه کی‌روش از همان قطر با تیم میزبان مذاکره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۲
خدا رو شکر میره قطر! ما با این همه بازیکن درجه یک شده بودیم اتوبوس! حالا اونها دیگر چه میشوند! از قطری ها بعید بود چنین اشتباهی بکنند.
تا مهدی تاج و بقیه همدستانش در فدراسیون که به ریاستش رأی مثبت دادند تاوان اختلاس‌هایی که زیر بیرق خرید مربی خارجی به عمل آوردند رو ندهند و پشت میله های زندان نباشن فوتبال و فدراسیون وضعش از این بهتر نخواهد شد.
برکت بده خدا ، بابت شش تا خوردن از انگلیس خودش و شصت تا دستیارش تا خرخره جیب هاشون از پول ملت پر کردن و با خیال راحت تشریف بردن و رییس شون با وقاحت از کل مردم طلبکار ، جالبه که پرونده ویلموتس هم تو جیبشه

شکر که مدعی العموم و .... کارهای واجب تری دارند
چقدر ساده لوحند این فدراسیون فوتبالی ها که فکر میکنند ملت نمی داند که اینها چه کارهایی را دارند انجام میدهند !
بهتر که رفت
رفت تا تیم قطری را ویران کنه
خدا رو شکر
بهتر. آدم نابلد و مفت خور. حیف اسکوویچ که با بی اخلاقی از دست دادیم و افتادیم در دام این گرگ.
با ریش همه خندید و بعد از انجام ماموریت بارشو بست
خب گذاشت تو کاست تاج حلا گردش کن
کی روش خیلی ضعیفه
مربی که هیچ برنامه ای برای بازی نداشت تاج وفدارسیون فوتبال بر چه اساسی این آقا را آوردن معلوم نیست یانه پشت پرده حبرهای بود
مگه قحطيه سر مربي هست براي تيم ملي كه چسبيديد به كيروش ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها