بازدید 4793

سیل ۷ مسیر فرعی در سیستان و بلوچستان را بست

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی چند روز اخیر و جاری شدن سیلاب هفت مسیر فرعی در جنوب این استان را بست.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 29 December 2022

به گزارش «تابناک»، مجید محبی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیشترین مسدودی بارندگی های اخیر در شهرستان های کنارک و چابهار شامل مسیر پارگ به پیرسهراب،زرآباد به کلات، نگور به سه راهی نگور، نگور به سه راهی بریس، دمبدف به صفرزهی، وشناموا به چابهار گوران کشان به جاده ساحلی بوده است.

وی ادامه داد: تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته از ۱۱۴ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان شامل توابع کنارک ۹۶ میلی‌متر، چابهار۷۱، نیکشهر ۲۴، کنارک ۸۰.۵، طیس ۸۹، ایرانشهر ۲۱.۸، خاش ۶.۹، سراوان ۹.۵، زاهدان ۰.۳ و زابل ۰.۲ میلی‌متر گزارش بارندگی ثبت شده است.
وی بیان کرد: از دوشنبه شب با ورود سامانه بارشی به سیستان و بلوچستان شاهد بارندگی هستیم و این سامانه تا پایان هفته در استان فعال است.

محبی ادامه داد: در ارتفاعات نیمه جنوبی بویژه جنوب شرق، سواحل و روی دریا بارش از شدت بیشتری برخوردار بوده و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای، جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه‌های فصلی رخ خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل