بازدید 4161

بیرانوند: پرسپولیس باید در آزادی بازی‌ها را ببرد

کد خبر: ۱۱۵۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ 25 December 2022

دروازه‌بان پرسپولیس بابت امتیاز‌هایی که این تیم در دو بازی گذشته در ورزشگاه آزادی از دست داده است، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند بعد از تساوی پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: بازی سنگینی بود و انتظار نداشتیم پیکان اینقدر خوب کار کند. با اینکه پیکان دفاعی کار می‌کرد، اما در 15 دقیقه اول ما را سورپرایز کردند. خیلی ناراحتم که این بازی‌ها را در این زمین و در چمن آزادی از دست می‌دهیم. در این زمین 10 پاس می‌توانیم به هم بدهیم، ولی در دیگر زمین‌ها شاید نتوانیم دو سه پاس بدهیم، چون زمین‌های خوبی نیستند. خیلی ناراحتم که دو امتیاز دیگر از دست دادیم، به ویژه اینکه هفته دیگر بازی مهمی مقابل گل‌گهر داریم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که پیکان هم موقعیت‌های خوبی داشت، تصریح کرد: وقتی داشتیم حمله می‌کردیم به گل‌محمدی گفتم که حواس‌ دفاع‌ها به ضدحملات باشد، چون مشخص بود که آنها تیز کرده‌اند تا در ضدحمله خطرناک باشند. موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردند، ولی خدا به ما کمک کرد.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره جدایی لوکادیا از این تیم هم یادآور شد: او بازیکنی بود که انتظارات را برآورده کرده بود و صد درصد حالا با نبودش کار ما سخت و سنگین شده است. لوکادیا بازیکن چارچوب‌شناسی بود، ولی بازیکنان دیگری داریم که دوندگی بالاتری از لوکادیا دارند. امیدوارم هفته بعد جبران کنیم و مهاجمان ما هم جای خالی لوکادیا را پر کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل