بازدید 5406

تعطیلی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی زنجان

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: با توجه به برودت هوا مدارس ابتدایی شیفت صبح استان به جز شهرستان طارم تعطیل شده و آموزش در بستر شاد ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ 24 December 2022

به گزارش «تابناک»، جواد فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان، با توجه به بارش سنگین برف و برودت هوا، مقاطع ابتدایی همه مناطق و نواحی استان غیر از شهرستان طارم شیفت صبح روز شنبه ۳ دی‌ماه تعطیل است ولی آمورزش در بستر شاد ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا در چهار شهر بزینه‌رود، سجاس‌رود، افشار و قیدار به جز مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی مقطع متوسطه اول نیز تعطیل اعلام شده است و همه آموزش‌ها در یان روز به بستر شاد منتقل می‌شود.
 
این مسئول در رابطه با روند تعطیلی مدارس، خاطرنشان کرد: مراحل تعطیلی یک منطقه یا ناحیه به این ترتیب است که گزارش‌ها و پیشنهادات رسیده از سوی مناطق و نواحی استان پس از جمع‌بندی نظرات ۱۴ منطقه و ناحیه در اسرع وقت در اختیار کمیته مربوط به تعطیلی مدارس قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: در این کمیته نظرات دستگاه‌ها و بخش‌ها و نیز مسئولان استانی مرتبط اخذ و پس از بررسی شرایط جوی استان، نتیجه نهایی جهت اعلام به رسانه‌ها، در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می‌گیرد.
 
مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان یادآور شد: در بحث تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش در وهله اول پیشنهاددهنده و در مرحله آخر اعلام‌کننده تصمیم کمیته است، ولی تصمیم‌گیرنده نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی