بازدید 4702
مدیر عامل شرکت پیکاپ سرمایه:

ریسک سرمایه گذاری در راه اندازی کلینیک زیبایی نزدیک به صفر است

مدیر عامل شرکت پیکاپ سرمایه آقای آرمان خسروی گفت : با راه اندازی این کلینیک ها در مدت 4 سال برای 5 هزارنفر شغل ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ 21 December 2022

ریسک سرمایه گذاری در راه اندازی کلینیک زیبایی نزدیک به صفر است

مدیر عامل شرکت پیکاپ سرمایه از تجهیز و راه اندازی 450 کلینیک زیبایی در کشور توسط این شرکت خبرداد و گفت : با راه اندازی این کلینیک ها در مدت 4 سال برای 5 هزارنفر شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار آریا، آرمان خسروی در تشریح فعالیت و ارائه خدمات این شرکت در حوزه تجهیز و راه اندازی کلینیک های زیبایی توضیح داد: با در پیش گرفتن ایده ای نو و تقویت آن در صدد هستیم تا در شرایط فعلی نابسامان اقتصادی برای سرمایه گذارانی که از حداقل سرمایه برخوردار هستند امکان راه اندازی کسب و کاری قابل اطمینان و سودآور را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر این که برای سرمایه گذاری در این حوزه به مهارت و تجربه قبلی نیازی نیست گفت: مشاوران ما از آغاز راه اندازی تا مرحله درآمدزایی موظف به ارائه خدمات هستند و به تعبیری از صفر تا صد انجام کار سرمایه گذار را همراهی می کنند.

خسروی میزان سرمایه حداقلی برای راه اندازی یک کلینیک زیبایی در تهران را  600  میلیون تومان و در سایر استان ها را 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: علاوه بر این که شرکت پیکاپ سرمایه در ازای خدمات خود در حوزه مشاوره و راه اندازی مبلغی را دریافت نمی کند این فرصت را نیز فراهم کرده تا دستگاه های مورد نیاز جهت تجهیز کلینیک بطور اقساط در اختیار مشتریان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با وجود گسترش کلینیک های زیبایی در چند سال گذشته، اما همچنان تعداد این کلینیک ها به نسبت تقاضا پایین تر است و با اطمینان می توان گفت ریسک سرمایه گذاری در این حوزه نزدیک به صفر است.

خسروی در ادامه تصریح کرد : طی قراردادی که میان شرکت با مشتری منعقد می شود، متعهد می شویم در مدت شش ماه درآمد 10 درصد نسبت به سرمایه گذاری اولیه حاصل خواهد شد و در صورت عدم بازگشت سرمایه در مدت 18 ماه کل مبلغ سرمایه گذاری شده توسط شرکت به مشتری عودت داده می شود. ضمن این که بر اساس  تجارب 4 سال گذشته این اطمینان را داریم که کل سرمایه اولیه در مدت زمان یکسال باز می گردد.

همچنین مدیرعامل شرکت پیکاپ سرمایه با اشاره به این که با بکارگیری یک تیم حرفه ای، تبلیغات در این حوزه را بصورت تخصصی دنبال می کنیم گفت: بازاریابی و جذب مشتری برای کلینیک های راه اندازی شده یکی از خدمات ویژه شرکت در همراهی با مشتریان برای درآمدزایی بیشتر است.وی با بیان این که تاکنون 450 کلینیک زیبایی در کشور توسط این شرکت تجهیز و راه اندازی شده است گفت: با راه اندازی این مراکز در مدت 4 سال برای 5 هزارنفر شغل ایجاد شده است.

خسروی در خصوص کیفیت دستگاه هایی که برای تجهیز کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد توضیح داد: 80 درصد ساخت این دستگاه ها در داخل کشور انجام می شود و مدعی هستیم با بهترین برندهای دنیا قابل رقابت اند.مدیر عامل شرکت پیکاپ سرمایه در ادامه از حضور و فعالیت این شرکت در کشورهای ترکیه و امارات در آینده نزدیک خبرداد و گفت: با برنامه ریزی و هدف گذاری های صورت گرفته قصد داریم دامنه فعالیت مان را درسایر کشورهای همسایه توسعه دهیم تا از محل صادرات دستگاه های لیزر و زیبایی برای کشور ارز آوری داشته باشیم.

وی در پایان با بیان این که برای اخذ مجوزهای لازم جهت فعالیت شرکت مسیر سختی را پشت سر گذاشتیم گفت: معتقدم لازم است مسئولین دولتی در همراهی با تولید کنندگان و کارآفرینان مراحل اخذ مجوز را تسهیل کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار