بازدید 9404
۳
به پاس قدردانی از اهدا کنندگان کلیه صورت می گیرد؛

پرداخت کمک هزینه ۴۰۰ میلیونی به اهداکنندگان کلیه

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: به پاس قدردانی از اهدا کنندگان کلیه، ۴۰۰ میلیون ریال کمک هزینه پیوند کلیه به اهداکنندگان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 21 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۴۰۰ میلیون ریال کمک هزینه پیوند کلیه از محل اعتبارات موضوع تبصره ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج به اهداکنندگان زنده پرداخت می‌شود.

او افزود: پرداخت پاداش اهدای کلیه به اهدا کننده زنده، در قالب فرمت اعلام انجام عمل نفرکتومی اهدا کننده انجام می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به اینکه طرح پوشش بیمه سلامت ساکنان مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار یکی از مصادیق مهم عدالت محوری در حوزه سلامت است که امروز به یک طرح کشوری تبدیل شده است، بیان کرد: در این طرح، افراد فاقد بیمه، پس از شناسایی از سوی کارشناسان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

او به اجرای طرح بیمه خانوار‌ها در نقاط کم برخوردار استان کرمان و حاشیه شهر کرمان نیز اشاره کرد و بیان داشت: این طرح قبل از شهرک پدر در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمان آغاز شد و برای اجرای این طرح، پوشش بیمه رایگان در این مناطق را به صورت خانه به خانه آغاز و پزشک خانواده را در این مناطق مستقر کردیم.

جعفری با بیان اینکه این طرح مورد اقبال کشوری قرار گرفت و به یک تفاهم‌نامه بین وزارت کشور و سازمان بیمه سلامت تبدیل شد، تصریح کرد: تا قبل از پایان یافتن پارسال، نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر ساکنان محله‌های کمتر برخوردار کشور به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۳
در اروپا و امریکا خیلی بیشتر پول میدهند و دلاری هم حساب می کنند
این مسئله عوام فریبی و حیله است. اهدا کننده کلیه لفظ اشتباهی است. زیرا کلیه اهدا نمی شود بلکه فروخته می شود. اهدا یعنی بخشش. بخشش همیشه بدون هیچ دینی است.
اهدا کنندگان کلیه افراد فقیری هستند که به عنوان تیر آخر رهائی از فقر و یا خرید جهیزیه برای دختر دست به این کار میزنند. روشی غیر انسانی که تنها در ایران و پاکستان قانونی است.
هیچ کس کلیه اهداء نمیکنه همه اون میفروشند به قیمت 150 تا 300 میلیون و روازنه هزاران نفر به دنبال فروش کلیه هستن بعد 40 میلیون هم میخواین کمک بهشان بدین..؟
باید به اون بدبختی که میخواد کلیه بگیرید پول بدید که مجبوره 300 میلیون تومان کلیه بخره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار