بازدید 8768

قیمت عمده فروشی انواع میوه در آستانه شب یلدا

قیمت انواع میوه به صورت عمده در آستانه شب یلدا اعلام شد که در میان آن‌ها هندوانه با ۵ تا ۱۲ هزار تومان ارزان‌ترین آن است که این محصول در خرده فروشی حداکثر با ۳۰ درصد سود باید به فروش برسد.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 21 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، قیمت عمده میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد. این نرخ‌ها ملاک قیمت گذاری انواع میوه در سطح شهر است و بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار فروشندگان سطح شهر می‌توانند برای کسب سود حداکثر ۳۵ درصد به این قیمت‌ها اضافه کنند.

در لیستی که به همین منظور ارائه شده، هندوانه که محصولی یلدایی نیز است با هر کیلوگرم ۵ تا ۱۲ هزار تومان ارزان‌ترین میوه موجود در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران است.

در میان این میوه‌ها قیمت هر کیلوگرم ازگیل ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان، انار ساوه ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، انار شیراز ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ۶ تا ۱۵ هزار تومان، پرتقال ناول جنوب ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، خرمالو ۲۰ تا ۴۵ هزار تومان، نارنگی انشو ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان، نارنگی یافا ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، سیب لبنانی ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، کیوی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، موز ۳۵ تا ۴۸ هزار تومان و هندوانه ۵ تا ۱۲ هزار تومان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان