بازدید 13909

تصمیم دولت درباره قیمت بنزین

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به وجود شایعاتی در فضای مجازی در خصوص افزایش قیمت بنزین، اعلام کرد: قیمت بنزین تغییر نخواهد کرد و با توجه به فعالیت تمام پالایشگاه‌های کشور، تامین آن نیز پایدار است.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ 19 December 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در ماه‌های گذشته چندین بار شایعه افزایش قیمت بنزین به بهانه‌های مختلف در فضای مجازی منتشر شده است. شایعاتی که هر بار تکذیب شده، اما باز هم پایانی برای آن قابل تصور نیست.

در روزهای اخیر نیز دوباره شایعه کمبود بنزین در کشور دست به دست می‌شود. این در شرایطی است که مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تولید پایدار و مستمر بنزین خبر داده و حتی اعلام کرد که تولید و توزیع بنزین سوپر از سر گرفته شده است. همچنین هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده و بنزین سهمیه‌ای همچنان با قیمت ۱۵۰۰ تومان در هر لیتر و بنزین آزاد نیز ۳ هزار تومان خواهد بود.

همچنین تمام پالایشگاه‌های کشور با ظرفیت کامل در حال تولید است و تولید بنزین نیز بالای ۱۰۰ میلیون لیتر در روز برآورد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۱
حالا تا جمعه صبح خدا بزرگه !
درواقع جرات تغییر قیمت بنزین را نداریم.
این شایعه اتفاقی نیست ولی در صورت اجرا عواقب خطرناکی دارد نمیشه خودرو داخلی پخش کنین که بنزین خوره داره و قیمتشم هی افزایش پیدا کنه و بنزینم افزایش و از همه طرف دست تو جیب مردم کنین
فقط وقتی عموم مردم به خودرو روز کم مصرف و هیبریدی دسترسی داشته باشن قبول میکنن
اینقدر خبر میدن بیرون تا ذهن مردم عادت کنه
لطفا تعارف رو بزار کنار



نه بیا این رو هم گرونش کن



شما که در کرونیها لنگه ندارید
مسئولین محترم تا حالا یه بطر آب خریدین؟ چرا این ثروت ملی باید اینطور مفت به هدر بره؟
چون تکذیب کردن حتما گرون میکنن
همیشه دروغ میگید
البته بغیراز بنزین سوپر
تصميم پس چي شد الكي تيتر ميزني ؟؟؟
اشتباه ميكنيد
قيمت بنزين را بر اساس تورم گران كنيد
نه اينكه مجبور شويد يك شبه چند برابر كنيد
بنزین باید گران شود
الان قیمت آن نصف قیمت آب آشامیدنی است.
آخه انقدر دروغ گفتین که هیچ کس باور نمیکنه حرفهاتون رو! میبینید چقدر بدبخت شدید؟! وقتی برای شایعات مشتری وجود نداشته باشه، شایعات به وجود نمیاد اصلا. این نشون میده که انقدری دروغ گفتید که مردم شایعات رو بیشتر باور دارند!
با سلام بنزین در کشور واقعا ارزان است. خدارا خوش نمیاد از دولت مردمی تقاضای گرانی را داریم.
تصمیم گیری در باره قیمت بنزین در ارتباط با سیاست اقتصادی دولت است واز محدوده اختیارات ایشان خارج است.در افزایش قبلی هم این سران سه قوه بودند که تصمیم به افزایش قیمت گرفتند هرچند اقای روحانی میخندید ومیگفت منهم صبح که بیدار شدم دیدم گران شده.خخخخخ
قطعا این گران نکردن از سر ترس نیست
نا خود آگاه یاد سال 98 افتادم که زنگنه اعلام کرد که بنزین گران نخواهد شد و روز شنبه حسن گفت من خودم صبح جمعه متوجه شدم بنزین گران شده ( خنده های مکرر)
اب معدنی بطری یک لیتریش 10 هزار تومنه بنزینه لیتری 3 هزار والا مفته بنزین باید لیتری 20 هزار تومن بشه اینجا ایرانه یک شبه پراید 7 میلیونی شد 200 میلیون
مگر میتوانند بااین شرایط کشور.
چندروز دیگه اعلام میکنند قیمت بنزین موجود در کارت و 60 لیتر ماهانه 1500 تومان بدون تغییر خواهد بود ولی بیشتر باید هر لیتر 15000 تومان بپردازید!! قسم هم میخورند که قیمت بنزین تغییر نکرده! این کلک ها دیگه قدیمی شده.
همین که شما میگید تغییر نخواهد کرد یعنی صدرصد تغییر خواهد کرد

اما به یکباره اونم 12 شب
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی