بازدید 13768

آجیل‌ یلدایی قاچاق در شاهرود کشف شد

فرمانده انتظامی شاهرود از کشف محموله قاچاق آجیل در این شهرستان خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ارزش مالی این محموله بوده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ 19 December 2022

به گزارش تابناک، سرهنگ علی کریمی در گفتگو با مهر، از کشف محموله آجیل قاچاق شب یلدا در شهرستان شاهرود خبر داد و بیان کرد: این آجیل‌های قاچاق از یک دستگاه نیسان کشف و ارزش ریالی آن طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه مأموران ایستگاه بازرسی شهید نوری در حین کنترل مسیر ترانزیتی مشهد- تهران به خودروی مذکور دستور ایست داده و پس از بازرسی متوجه عدم داشتن مجوز بار شدند، تاکید کرد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و محموله قاچاق نیز به دستگاه‌های ذی ربط ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود همچنین از کشف محموله زغال و چوب تاغ قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در عملیات جداگانه پلیسی در یکی از روستاهای شاهرود یک واحد تولید زغال درختچه حفاظت شده تاغ کشف و مورد تعقیب انتظامی قرار گرفت.

کریمی گفت: مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان در بازرسی از این کارگاه مقدار دو تن و ۱۰۰ کیلوگرم زغال و همچنین پنج تن چوب درختچه تاغ که قرار بود به زغال تبدیل شود، را کشف کردند.

وی با بیان اینکه عزم جدی در برخورد با قاچاق در شهرستان شاهرود وجود دارد، تاکید کرد: در پرونده قاچاق چوب نیز یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل