بازدید 23190
فوتو نیوز تابناک

معاون سیما: اگر درباره مسائل کشور سخن می‌گوییم، حرفی گفته نشود که به جایی از نظام بربخورد / جمهوری اسلامی: مدیران کبوتر حرم‌اند؛ از اینجا کیش کنی آنجا می‌نشینند!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مدیر در جامعه ما از یک کلیت و قانون تبعیت می‌کند. مدیر نه خلق می‌شود و نه از بین می‌رود، بلکه از شکلی به شکل دیگر درمی‌آید. آن‌ها به قول مردم کبوتران حرم هستند؛ از اینجا کیش کنی کمی آن طرف‌تر می‌نشینند و همیشه جایی برای نشستن دارند. از خصوصیات این حلقه بسته طبیعی است که صاحبان اصلی قدرت یعنی مردم همواره به چشم رعایای مدیر دیده می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳ 19 December 2022
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۴۶
اقای معاون سیما،ما مردم از ولی نعمتان خود که دولتمردان هستند عذر خواهی میکنیم، ببینم یکم به رگ غیرت شما برخورد این حرف ساده من.
همین کبوترها مملکت رو به بن بست رسوندن چون اجازه ورود نیروهای جدید و تحصیل کرده و جوان رو به سیستم نمیدهند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
آقای معاون سیما اساسا صدا وسیما فقط برای سرگرمی ساخته نشده بلکه برای این ساخته شده که چیزی بگوید که به کسی بر بخورد؟؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
تحصیل کرده های جوان هم کاری از دستشان بر نخواهد آمد
چون همینها برایشان چهارچوب و سیاست کلی تأیین میکنند
خدا رو شکر همه در مورد مدیران میدانند ولی کسی کاری نمیکند . صدای مردم هم دربیاید ضد ن....
افزایش حقوق عجیب غریبه! تورم عجیب غریب نیست؟!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
10 درصد افزایش حقوق دادین پارسال. حرف زیادی هم میزنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
هفتاد میلیون نفر از جمعیت کشور با در آمد ماهیانه

سرپرست خانوار خود که زیر شش میلیون تومان است

یعنی هر( خانواده ) فقط با روزی کمتر از پنج دلار امریکا

زندگی بشدت فقیرانه ای میکنند !!!!؟

و ۵ دلار درامد خانوار بسیار بدتر و ضعیف تر از در آمد فقیر ترین کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی و

آسیایی بسر میکنند

کسانیکه شک دارند میتوانند با یک جستجو ی ساده در گوگل نتیجه را ببینند که حداقل حقوق کمتر از ۱۵۰ دلاری ماهیانه ، شاید فقط در انگشت شماری از کشورهای بشدت عقب مانده همچون سومالی و اریتره و زیمبابوه و میانمار و ونزوئلا البته شاید وجود داشته باشد

در اینصورت چطور مسولان اقتصادی کشور همچون رییس بانک مرکزی و سازمان برنامه و وزیر اقتصاد و وزیر کار و رفاه و رئیس جمهوری اووووو کاری برای نجات از این فقر و فلاکت و بدبختی و گرسنگی اکثریت مردم و کشور ، کار و اقدام موثری انجام نمی دهند ؟
به همان اندازه که مدیران ومسئولین کبوتران حرم اند وبه اصطلام عوام "جَلد" هستند وهیچ وقت پست وصندلی های نان وآبدار دولتی را رها نمیکنند؛؛ اعتماد عمومی اما؛مصداق ان مرغ وحشی حضرت حافظ است ...زبامی که بر خواست مشکل نشیند!!! این اعتماد را خیلی وقت است که پرانده ورم داده اید!!!
مافیای خودرو کارشان را بلد هستند ، چون مدیران کشور اعم از رییس جمهور، نماینده مجلس ، وزیر صمت و سازمان بازرسی کل کشور کارشان را اصلا بلد نیستند !!!
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
واقعا و دقیقا گل گفتید و اصل حرف هم همین است افرین
ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
نه اتفاقا این جماعتی که گفتی کارشان را بلدند ،تمامشان اولا حق و حساب خود را از خودروساز میگیرند در ثانی نود درصد درآمد دولت از این دو خودرو ساز تامین می‌شود.سوما گرانی دلار دقیقا زیر سر این خودرو سازان به پشتوانه دولت است .دولت از طریق دلار و خودرو درآمد زایی میکند .از زمان روی کار آمدن این دولت میانگین هر ماه ۱۰۰۰تومان به قیمت دلار اضافه شده و حداقل ده درصد به قیمت خودرو.بعد یکی از نمایندگان که گویا تازه از خواب کهف بیدار شده میگوید گرانبها تقصیر معترضین می باشد.!
کاش معاونت محترم سیما مصادیق را مشخص میکردند.تا رسانه ها وسینما اگر خواستنددر باره مشکلات اجتماعی واقتصادی وزیست محیطی ووو ورود پیدا کنند به جایی بر نخورد.
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
اصولا ورود نکنند تا به جایی برنخورد ! سری که درد نمی کند که دستمال نمی بندند والا ا ا ا ا
خوب اگر مدیریت تو ایران اینطوریه پس یا درستش کنید یا اینکه بگید بلد نیستیم برید کنار . اوووو راستی خود کسی که من دارم ازش میخوام هم خودش مدیره..... ای واییی نمیشه کاری کرد بازم به بن بست رسیدم
وزیر صمت میگه چون دلار گرون شده خودرو گرون شده
وزیر اقتصاد میگه چون دلار تقویت شده قیمتش رفته بالا
خلاصه همه مسئولین از وضعیت ایران راضی هستنن به جز مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
البته تا به حال وابستگی ما به دلار چندین بار قطع شده
روبيكا و ايتا به هيچ وجه مقبوليتي ندارند . الان در مدارس اجبار كرده اند كه ايتا را نصب كنند . تعطيلي مدارس هم كه اسمش شده آموزش مجازي. و به نوعي اينها به هم ربط داره وگرنه در حالت عادي روبيكا و ايتا و امثالهم قابليت استفاده ندارن
شما سرتیرت همه اخبار ایران رو روزانه مطالعهکنید. یکی و فقط یک اخبار خوب پیدا کنید جایزه بگیرید
اقای میرسلیم چرا نمی گه در عرص ۵ روز مافیای خودرو را اعدام کنید ؟ ۴۰ سال این مافیا خون مردم تو شیشه کردند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
چرا پسرش رو اعدام نمیکنن مگه خونش از بقیه رنگین تره؟
جناب صالحی چرا از کلمه عجیب و غریب برای افزایش حقوق 57 درصدی استفاده می کنید؟ جناب عبدالملکی همین اندکی پس از استعفاییده شدن از وزارت، از این افزایش دفاع کردند و فرمودند که علیرغم افزایش هیچگونه تورمی ایجاد نشد و خیلی از کارفرماها با ایشان تماس گرفتند و گفتند که انگیزه کارگرانشان در کار کردن جندین براربر شده است. شما می گویید عجیب و غریب، ایشان چیز دیگری می گوید و دیگری دم از عدم وجود حتی یک نفر بیکار در فلانجا می زند. جراحی بزرگ در سیستم مدیریت کشور نیاز به پاکسازی مدیران فارغ التحصیل یک موسسه خاص از مناسب اقتصادی کشور دارد. والسلام.
چرا تبلیغات روبیکا که به تلفن همراه ارسال میشه قابل مسدود کردن نیست؟ چون خودی تشریف دارن؟؟
عجب رویی داره!
افزایش حقوق کارگر زحمتکش چیز عجیب و غریبی است!!!!!!!
ولی انفجار تورمی و گرانی در نتیجه بی کفایتی همین آقا و سایر اعضای کابینه چیز عجیب و غریبی نیست!!!!!!!!!!
فاصله طبقاتی یا بعبارتی شکاف طبقاتی به طرز عجیبی زیاد شده هم. چیز هبرای صاحب منصبان وفرزندان اونا فراهم هست ما قشر ضعیف وابرومند جامعه ارزوی یک مهمانی یا یک سفر داخلی رو به گور میبریم سفر خارجی که دیگه بماند
حاجی کدوم افزایش حقوق ۵۷ درصدی می تونید دقیقا توضیح بدی کدوم قشر حقوقشون ۵۷ درصد بیشتر شد من نمی دونم چون مدیر رده بالا نداریم همه کارگر و بازنشسته اند راهنمایی بفرمایین لطفا؟!!!!!!!!!@!@!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
فقط حقوق پایه کارگری 57 افزایش پیدا کرد که اثر آن در حقوق ماهانه آنها حداکثر 20 درصد می باشد و در جاهایی که قبلا اضافاتی را به قراردادهای کارگری پرداخت می کردند، عملا به علت جایگزینی اضافات با افزایش 57 درصد، چیزی اضافه نشد
منظورتان این است که از اختلاس و نابسامانی اقتصادی و تورم افسارگسیخته و کوچ فرزندان مسولان به آمریکا و کانادا و استرالیا و انگلیس و بی ارزش شدن پول ملی چیزی نگوییم ؟
الان روشن میشه چرا صدا و سیما مخاطبانش می پره !!! معاون سیمایی که این حرفها را میزنه درکی از این موضوع نداره که اگه قرار است حرف و نظر مردم به کسی و جایی بر نخوره که انتقاد نیست جمهوریت نیست
نه خیر کبوتر حرم نیستند. بلکه از قانون بقای انرژی تبعیت می کنند که انرژی نه از بین می رود و نه بوجود می آید بلکه از حالتی به حالتی دیگر تبدیل می شود.
خواهش میکنم مطالب کتاب‌های درسی را به فرا خور درک کوکان و نوجوانان فراهم کنید، زیرا حجم مطالب درسی در خور درک کودکان دبستانی و راهنمایی نیست و بسیار سنگین، و غیر قابل فهم و درک آنان است، و فقط بیهوده حفظ می‌کنند تا نمره بگیرند و این خود یک جنایت است
چرا مطالب کتاب‌های درسی را سبک و کتاب‌ها را با هم ادغام نمی‌کنید
تا کودکان به درس خواندن و آگاهی از مطالب جدید علاقه مند شوند
بدبختانه مملکت ما دچار یک حلقه ی کاملا بسته از مسئولان بی کفایت شده. همه شاغل هستند و همزمان خودشون جزو منتقدین هستند و در نهایت هم اگر شکایتی بشه خودشون مسئول رسیدگی به اون شکایت هستند.
چه جملات زیبایی! قانون چندم فیزیکو با کلمات خودشون بیان کردن؟
جناب ریس چشمت افزایش حقوق را می بیند ولی تورم را نه مشکل اینجاست که شما بدون هیچ سابقه به این پست گماردند که در توان شما هم نیست دلیل همین تورم افسار گسیخته .
صدا و سیما دست خود شما است ادم ها هم انتخابی نوشته ها هم چک میشه مجری . سوال هم انتخابی است چه حرفی مانده دیوارش بکشید
با این مدیران که الان هستن به جایی نمیرسیم مدیر باید متخصص باشه با با مدرک پولی و رابطه کشور باید با تمام دنیا رابطه داشته باشه مثله ژاپن کره جنوبی ما به خاطر بعضی کشورها داریم ایرانو به نابودی میکشونیم
اولا که 10 در صد حقوق را افزایش دادین لطفا از تورم هم بگویید حداقل 100 درصد قیمت اجناس گران شده
متاسفانه این کبوتر ها گاهی وقت ها پرواز میکنند و میروند واشنگتن و لندن و بعد میان ایران و برنامه غربی رو پیاده میکنند
الان توی سر این دولتمردها چی میگذره... واقعا چه وضعشه؟ این همه گرونی!!! چه انتظاری دارید. مردم رو چی فرض کردین؟؟؟
جناب صالح ابادی مرد ومردانه جواب بده ازسال گذشته اذر ماه قیمت گوشت برنج میوه با امسال جند در صد رفته بالا شمارا بخدا درست ومنصفانه بیا قاضی ما باش قضاوت کن بالا غیرتا اگر میتوانی جلوی افزایش قیمت ها را بگیر اصلا یک ریال هم نمیخواد بر حقوقها افزایش بدین که میدانینم اینکار از شما برنمیاد همان سالها که در 29 اسفند ماه که فرداش عید نوروز بود دولت های وقت موادسوخت را افزایش میدادن واین افزایش قیمت ها نهادینه ورسم شد هنوز دوماه به عید مانده تاکسی ها میروند پیش واز وکرایه تاکسی را افزایش میدن پدر مردم را دراوردید من بازنشسته تائمین اجتماعی در ماه دوکیلوگوشت نمیتوانم بکیرم برنج ایرانی را توان خریدش را نداریم مدت سه ساله برنج پاکستان ان هم هر دوماه یک کیسه ده کیلویی رفتم تره بار دوبسته اسفناج خریدم هفصذ هزار تومان پولش شد 57 درصد افزایش حقوق دویست درصد افزایش قیمتهاوذدخدا عاقبت ما را خیر کنه با این مسئولین
هرچه میکشیم ازدست این مدیران بی تخصص دوره گرد است. اینها با سرنوشت وعمر مردم بازی میکنند. گرانی ۵۰۰درصدی از چه ناشی میشود؟
حالا که همه راجب این کبوتران جلد حرم همه چیز میدانند پی باید مدیریت کشور بازسازی کامل صورت گیرد صفر تا صد
چه رویی دارین شماها
معاون سیما حرفتان منطقی است اما
من چه گویم که ترا نازکی طبع لطیف تا بحدی است که اهسته دعا نتوان کرد
۱۰ درصد حقوق ها رو بردین بالا دلار ۳۹ هزار تومانی را نمیگین
؟؟؟
مردم بیچاره ما
رییس جمهور با سلام چرا این پست را محکم گرفته ای شما امده بودی که بار از دوش مردم برداری نه اینکه باری اضافه کنی چرا پست به یکی که کار بلد است تحویل نمی دهی بیشتر از این شریک بی عدالتی که در کشور می شود نبا شی تورا به خدایی که می پرستی دیگر بس اگر کسی هم شما را حمایت میکند اول فیش حقوق آن را به بین وبعد کلاه خودرا قاضی کن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر