بازدید 3626

اظهارات رئیس کل دادگستری البرز درباره دکتر قره‌حسنلو

فاضلی هریکندی در رابطه با این ادعا اظهار کرد: این که حمید قره حسنلو به طلبه مجروح در جریان اغتشاشات روز ۱۲ آبان ماه در کرج کمک کرده است صحت ندارد و متهم نیز تاکنون در این رابطه ادعایی نداشته است.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ 15 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، یک وکیل دادگستری در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها ادعا کرد که حمید قره حسنلو یکی از متهمان اغتشاشات شهر کرج نقشی در حادثه نداشته و در روز ۱۲ آبان ماه و در جریان شهادت سید روح الله عجمیان، به یک روحانی مجروح نیز کمک کرده است.

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با این ادعا اظهار کرد: این که حمید قره حسنلو به طلبه مجروح در جریان اغتشاشات روز ۱۲ آبان ماه در کرج کمک کرده است صحت ندارد و متهم نیز تاکنون در این رابطه ادعایی نداشته است.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که محل شهادت شهید عجمیان که حمید قره حسنلو در این محل حضور داشته با محل ضرب و شتم طلبه مجروح شده فاصله قابل توجهی دارد و متهم نمی‌توانسته همزمان در ۲ محل حضور داشته باشد.

قابل ذکر است حمید قره حسنلو فرزند محمد علی، یکی از متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان و اغتشاشات ۱۲ آبان کرج است.

این فرد به افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به ماموران حافظ امنیت و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور متهم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها